כל מי שרוצה לקנות דירה ואין לו ברשותו הון עצמי מספק, יודע כי כדי להגיע לזה צריך המון כח רצון ומוכנות  להשקיע. רק אם תהיו מוכנים לעשות הרבה מאוד מאמץ, תוכלו לממש את החלום שלכם. לקנות דירה. לקראת השנה החדשה, נוצרה הזדמנות טובה להתחדש בחיסכון ובהתנהלות פיננסית נכונה.

מה הסוד? איך חוסכים להון עצמי?

  1. עשו סדר בהלוואות שלכם. אם יש לכם הלוואות זה הזמן לסדר אותן. אל תסתובבו עם מגוון הלוואות כאשר לכל חברה או גוף אתם משלמים ריביות והחזירם שונים. זה סתם סיפור יקר. מה עושים? מוציאים את יתרות ההלוואות, בודקים מהן ההלוואות היקרות וכיצד ניתן להחליף אותן בזולות יותר. והכי חשוב, מפסיקים לקחת הלוואות. הן גורמות לכם להתעכב עם המשכנתא שאתם כל כך רוצים להוציא. ההפסד כולו שלכם.
  1. כעת, בזמן של תחילת שנה, זה הזמן להשקיע בבניית תקציב חודשי. ערכו רשימה מפורטת.  כמה אתם מכניסים מדי חודש. כולל כל ההכנסות של ביטוח לאומי, קצבאות וכו'. לאחר מכן עברו לטור המביך יותר, כמה אתם מוציאים כל חודש? מה שלא נעים יהיה, אם יהיו כאלו שלא ידעו לענות על השאלה. הם יגמגמו בערך ככה… כי אין להם מושג מה קורה בחשבון האישי שלהם. זה לא מצב תקין. אבל זה קורה לצערנו ברוב הבתים בישראל. וזה המקום לתקן את המעוות. (אין שום סיבה שהילדים לא ישאלו לפני שהם קונים מוצר כלשהו. ואתם, לפני שאתם הולכים לקניות, ערכו רשימה ודאגו למזומן. אחרת, אתם עלולים להיסחף לגמרי). ולעניינו, כאשר תראו את הרשימה מול העיניים, תבדקו האם אתם סוגרים חודש עם יתרת זכות בבנק. כן, משפחה צריכה לדאוג לסגור את החודש עם פלוס. אגב, אם לא תסגרו את החודש בכבוד, הבנק גם לא יאשר לכם לקבל משכנתא.
  1. הגדילו את ההכנסות. אחרי שגיליתם אם אתם חורגים ועד כמה, אתם מוזמנים להגדיל את ההכנסה החודשית. זה הזמן לחפש מקורות עבודה נוספים. אם אתם כבר עובדים יום שלם, תוכלו לחפש עבודה צדדית. 
  1. ערכו סדר בביטוחים שלכם! דאגו לעצמכם לאיש ביטוח שיתעסק עם תחום הביטוחים שלכם. לפעמים קונים מוצרי ביטוח בלי לשים על כך את הלב ולאחר מעשה מגלים שאין צורך בהם או שהם סתם יקרים מדי לעומת האחרים בשוק. סוכן ביטוח יערוך עבורכם את ההשוואות, ישווה בין החברות ובין ההצעות שקיבלתם ויבחר עבורכם את הביטוח החסכוני והזול ביותר.

כדי להגיע להון עצמי יש צורך בהמון השקעה ואנרגיה. אבל זה אפשרי. אם רק תרצו! אתם מוזמנים להתחיל לעבוד בשביל זה. תתחילו לחסוך בכסף, להיות מחושבים, תדעו מה וכמה אתם מוציאים מהכיס, תסדרו הלוואות להלוואה אחת עד שתגיעו ליעד המבוקש.

מחפשים גוף מקצועי שיעזור לכם להגיע לרכישת דירה בצורה אחראית ונכונה? אנו במשכנטאצ' כאן במיוחד בשבילכם. צוות המומחים שלנו כבר עזרו ללקוחות מרוצים רבים להגיע למשכנתא שלהם מתוך רוגע ושלווה. אנו נעזור גם לכם לממש חלום רב שנים ולמציאות שמחה ומגשימה. כי אנחנו עובדים בשבילכם. הקליקו כאן לקביעת פגישת ייעוץ חינם עם יועץ משכנתאות מנוסה.

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: