משכנתא למגזר החרדי

משכנתא למגזר החרדי, מה הטיפים אותם כדאי לדעת?

אם אתם חרדים אתם כנראה יודעים, הצורך בדירות במגזר החרדי הוא גדול יותר, היצע הדירות לחרדים לא מספק אף פעם את צרכי השוק, בנוסף לכך מחירי הדירות במגזר החרדי הם גבוהים יותר והם אף מאמירים כל תקופה.

בגלל המצב הקיים, צעירים רבים מתקשים להגיע לדירה משלהם, זה לא שמשכנתא למגזר החרדי היא שונה, אין לה ריביות אחרות ואין לה שום החרגות, מה שייתכן הוא שבגלל הנתונים המאפיינים את הלקוח החרדי הוא יקבל משכנתא בהתאם לנתונים שלו, לכן ייתכנו שינויים באחוזי המימון ומשך זמן ההלוואה. בכל הבנקים תמצאו לקוחות מהמגזר החרדי, למרות שההיצע הוא קטן יחסית ושוק הדיור נמצא שם בבעיה.

הסיבה לכך שתראו מחלקות המתמחות במשכנתא לחרדים היא בגלל שמשכנתא למגזר החרדי היא נושאת צרכים מיוחדים משלה.

דיור לא יוקרתי והלוואה גדולה יותר

החרדים מסתפקים בדירות צנועות ולא יקרות אך עדיין ההלוואה שלוקחים היא גדולה יחסית, נכון, חרדים רבים עובדים לפרנסתם אך עדיין קשה להגיע לסכום שיספיק להון עצמי, מה שקורה בשטח הוא או שההורים והמשפחה עוזרים לזוג ברכישת הדירה או שהזוג לווה כסף מגמ"חים כדי לממן את ההון העצמי, בגמ"חים ניתן לקבל הלוואות בתנאים נוחים ללא ריביות כפי הנדרש מבחינת ההלכה.

למרות כל התמיכה והעזרה, עדיין קשה להגיע למימון הון עצמי לדירה, הרי מחירי הדיור עולים וגם דירה קטנה עולה סכום לא מבוטל בכלל, לכן מימון המשכנתא הנדרש יהיה לרוב גבוה יותר ועל כן הריביות אוטומטית עולים גם הם, כאן נדרש מיומנות מקצועית רבה כדי להשיג את הריביות הנמוכות ככל הניתן, אכן, בעקבות מחירי הדיור היקרים, חרדים רבים רוכשים דירה בערים פריפריות, במקומות מחוץ לגבול הקו הירוק, הדירות בפרויקטים כאלו מאופיינים במחירים טובים וסיכויי ההשבחה שלהם רבים. 

מסלול זכאות

המדינה רוצה שגם מי שיש לו משפחה גדולה עם הוצאות מרובות והוא מתקשה לשלם ריביות גבוהות, המדינה רוצה שגם הוא יוכל לרכוש דירה, לכן יש את מסלולו הזכאות, מי שיכול להשתמש במסלול הזכאות הוא מי שצבר מעל 1000 נקודות זכות, כל נקודה נצברת על פי פרמטרים שונים, אם אתם אתם צוברים מעל 1000 נקודות, אתם יכולים לקבל משכנתא במסלול זכאות שהוא מסלול בתנאים נוחים בסבסוד המדינה. כדי לקבל הלוואה במסלול זכאות תידרשו לתעודת זכאות מהבנק, ההלוואה מאופיינת בריבית נמוכה ובפריסה על תקופת שנים ארוכה.

יועץ משכנתאות מקצועי יעזור לכם בכל הנדרש להשגת הלוואה בתנאים אלו וכך תוכלו להנות מהטבות אלו בראש שקט.

האם יש בנקים מסוימים שעובדים עם הציבור החרדי?

אז כן, יש בנקים המנגישים את עצמם לצרכי הציבור החרדי, לא כל הבנקים נכללים בהגדרה זו ולכן, צריך לדעת לאיזה בנק כדאי לפנות, יש בנקים רבים שעובדים עם המגזר החרדי שנהנה משירותי הבנקים, הוא מוצא אוזן קשבת, מידע נגיש גם בטלפון, גמישות עם התשלומים, ישנם הרבה בנקים כאלו, הכי פשוט יהיה לכם לבדוק מול חברים, להתעניין אם הם מרוצים משירותי הבנק, כמובן שיועץ מקצועי יידע לאיזה בנק להפנות אתכם.

לסיכום

חשוב להבין, לקיחת משכנתא היא צעד משמעותי בחיים ולכן אף אחד לא ירצה למצוא את עצמו נפגע כלכלית בשל אי התאמת המשכנתא לצרכים האישיים שלו, כשאתם לוקחים משכנתא חשוב לנו שתפעלו בשיקול דעת, אל תפעלו בפזיזות שיכולה להביא אתכם בסופו של דבר לאבד את הדירה שלכם.

קחו בחשבון לא להעמיס על עצמכם יותר מידי, החכמה היא לא לגמור עם המשכנתא כמה שיותר מהר אלא לשלם את המשכנתא כמה שיותר בקלות.

יועץ משכנתאות שמתמחה בעזרה למגזר החרדי והוא ידע להגיש לכם את העזרה המקצועית ביותר, אם גם אתם רוצים ליהנות מרוגע פנימי בכל הנוגע למשכנתא שלכם, פנו אלינו ונפעל לשרת אתכם על הצד הטוב ביותר בהתאמה לצרכים האישיים שלכם.

אם אתם מחפשים יועץ משכנתאות שיעזור לכם עם משכנתא למגזר החרדי, אתם מוזמנים לפנות אלינו לפגישת היכרות

לשיחה עם מומחה משכנתאות צרו קשר או השאירו פרטים

אצלינו תמיד תקבלו את ההצעה הכי משתלמת לכם!

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: