היום, בדור השפע והאין סוף אפשרויות, כמעט בלתי אפשרי להיות "חלקים" במערכת האשראי. לכל אחד יש מינימום כרטיס אשראי אחד ופנקס צ'קים. ובלי לשים לב אפשר בקלות לשכוח ולשלם באשראי כאשר מסגרת האשראי כבר מזמן אכולה…

כל אלו עלולים להביא אתכם לדירוג אשראי שלילי ולמצבים לא נעימים כמו סירוב משכנתא ועוד. חברות שונות מציעות לכם לשפר את נתוני האשראי שלכם כדי שיעמדו בדרישות הבנקים כמובן בעבור תשלום. נשתדל להביא לפניכם הנחיות ברורות מה כדאי וממה להיזהר בתהליך של תיקון אשראי.

אילו חברות תספקנה לנו תיקון אשראי?

אז קודם כל, תיקון לשוני. החברות אינן דואגות לכם, הן דואגות לפרנסתן. דרך תיקון אשראי הן מרוויחות את כספן. למה חשוב  לנו להדגיש זאת? שלא תטעו לחשוב, לא מדובר כאן בארגון חסד, מדובר בחברה למטרת רווח בלבד בעלת אינטרסים כמו כל חברה רווחית אחרת. 

למי מספקת החברה שירות?

כל מי שלא מסתדר כלכלית. אך הלקוחות העיקריים הם דווקא אלו שמשתכרים יפה אבל לא יודעים שיש מושג של דירוג אשראי. הם מתנהלים בצורה לא מחושבת עד כדי כך שהבנקים נמנעים מלספק להם שירות בכל תחום. מי עוד? אלו שלא עלינו ההוצאה לפועל ביקרה בביתם, גם הם סובלים מדירוג אשראי לא תקין.

איך נדע עם איזו חברת תיקון אשראי להתעסק?

לא פונים לחברת תיקון אשראי לפני שמבררים עליה. שאלו חברים ומכרים מה הם אומרים. האם נהנו מהשירות, המקצועיות. אל תתפתו לסמוך על הביטחון שמשדרת החברה. בררו. אם אתם מריחים משהו קטן שמחשיד אתכם, עזבו, חפשו חברה אחרת.

אם ההצעה נשמעת יותר מדי קוסמת ומושלמת, כנראה שיש כאן משהו מחשיד. 

מתי לא כדאי לסמוך על החברה?

מה תפקידה של חברה לניקוי אשראי בפועל?

ראשית, החברה מוציאה את דו"ח חבות האשראי שלכם מבנק ישראל או מחברות אחרות שמאפשרות את זה. את הדו"ח תוכלו להוציא אחת לשנה ללא תשלום.

מה בודקת החברה בנתונים?

כעת החברה יודעת את מצבכם. היא תערוך משא ומתן עם חברת האשראי, תשכנע אותם שהמצב שלכם השתנה והשתפר ואתם לקוחות רגילים לכל דבר. עד שחברת האשראי תשתכנע. את התוצאות תראו אתם בשטח. אם כיום אתם מתנהלים טוב מבחינה אשראית, החברה תציע לכם לפתוח חשבון חדש.

כמה עולה תיקון אשראי?

אין לכך תשובה מוחלטת. כל חברה תדרוש סכום שונה. בכל מקרה, אין לחברה אפשרות לדרוש מכם תשלום לפני שהיא עושה את העבודה.

תהיינה חברות שתדרושנה תשלום עבור כל מחיקת סימון שלילי. לעומת חברות אחרות שידרשו תשלום כולל. בסופו של דבר, המחיר יהיה בין 3,000 ש"ח ל 10,000 ש"ח. במקרים חריגים אפילו יותר. אם היסטורית האשראי שלכם יחסית סבירה, עשו את התהליך בעצמכם.

היזהרו!

ישנן חברות שמציגות את עצמן כחברות אמינות בעזרת אנשים בעלי פה גדול ויכולת שכנוע שמנצלים את כוחם בפיהם כדי "לעבוד" על לקוחות ולעשוק אותם עוד לפני שמטפלים בתיק שלהם. היזהרו!

רוצים לקחת משכנתא אבל נתקלים בקשיים בעקבות עבר אשראי לא תקין?

אנו במשכנטאצ' כאן בשבילכם. צוות המומחים שלנו ייקחו את התיק שלכם לידינו המקצועיות וידאגו לכם לקבלת משכנתא זולה למרות הכול, בתנאים אופטימליים עם ריביות מעולות. חייגו כעת לתיאום פגישה.  

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: