גרים בחו"ל ומעונינים לקנות דירה? אם אתם צריכים לקחת משכנתא כדי להשלים את מחיר הדירה, אתם חייבים לקרוא את הפוסט הבא! 

מי נחשב לתושב חוץ?

אם שהיתם במדינה זרה מחוץ לארץ ישראל למעלה מ 183 ימים בכל שנת מס, גם בשנה שעברה וגם בשנה הנוכחית ורשות המיסים הגדירה אתכם כתושבים שמרכז החיים שלכם הוא מחוץ לארץ, תחושבו כתושבי חוץ.

האם תושב חוץ יכול לקבל אחוזי מימון מלאים?

באופן עקרוני בנק ישראל מאשר לכל אדם לקבל אחוזי מימון זהים אם הוא עומד בדרישות בנק ישראל. אבל בתכלס, הבנקים חוששים להלוות כסף ללווה מחו"ל לכן הם יאשרו הלוואה של עד 50% מערך הנכס. לרוב מדובר יהיה בדירה שניה כך שבכל מקרה תוכלו לקבל רק עד 50% מימון. 

מהם התנאים לקבלת משכנתא לתושבי חוץ?

אם אתם תושבי חוץ המשכנתא שלכם תדרש לעמוד בתנאים הבאים:

  1. תשלום מס רכישה גבוה.
  2. לאישור העקרוני תדרשו לצרף מסמכים שונים כמו טופס 1040,קרדיט סקור ועוד.
  3. כן תוכלו לשלב כל מסלול שתבחרו בכל המשכנתא. כולל מסלול מט"ח.

חשוב שתדעו!

הבנקים מכירים טוב מאוד את המקום שלכם ושלהם. בדרך כלל משכנתאות של תושבי חוץ תהיינה על דירות גדולות במרכז הארץ ולכן המחיר יהיה בהתאם. וכאן המקום להיזהר מהצעות הבנקים. כדאי שלא תהיו תמימים. הבנקים ינסו לסחוט ממכם כמה שיותר ריבית והם יקחו בחשבון שאתם תמימים ולא מכירים את מושגי הבנק הישראליים. 

לכן, חשוב מאוד לפנות ליועץ משכנתאות מנוסה שידאג לכך שלא יסחטו אתכם בלי שתדעו. כל הבנקים ירצו להלוות לכם כסף כי הם גם יודעים שאין לכם סיבה שלא תעמדו בתשלומים. זאת בדיוק הסיבה שאתם כן צריכים לקבל תנאים טובים למשכנתא. ולזאת ידאג יועץ משכנתאות מנוסה.

רוצים לקחת משכנתא בארץ? פנו ליועץ משכנתאות מומחה למשכנתאות מורכבות. הקליקו עכשיו ויועץ משכנתאות מומחה מחברת משכנטאצ' יתגייס להשיג לכם משכנתא משתלמת. 

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: