מהו חוק המזומנים? מהו חוק המזומנים המעודכן לשנת 2022? אילו שינויים נוספים עודכנו בחוק? ואיך בתכל'ס תוכלו לשלם למתווך, אדריכל וכו? הכול לפניכם בפוסט. המשיכו איתנו.

מהו חוק המזומנים?

חוק המזומנים אוסר להעביר סכום כסף גבוה במזומן לאדם פרטי (התקרה היא 6,000 לעוסק ו 15,000 לאדם פרטי). המדינה רוצה למנוע שימוש בכסף "שחור". על ידי חוק המזומנים היא מונעת העברת סכומים גבוהים שעלולים להיות בכסף שחור. אמנם מי שיש לו כסף "שחור" יכול לקנות בחנויות המוכרות ב"שחור", אבל אין הרבה כאלו.

המדינה רוצה להגדיל את הכסף של קופת המדינה על ידי כך שהיא קונסת עבריינים שעוברים על החוק.

מה חדש בחוק המזומנים?

המדינה רוצה לאכוף את הנושא כמה שיותר. לכן היא הוסיפה החמרות שונות והוסיפה קנסות נוספים לעוברים על חוק המזומנים. מה שקורה, הרבה כאלו שמעבירים כסף שחור, רגילים להשתמש במזומנים ולהעביר אותם הלאה. וכך יוצא שהם גם נתקלים במזומנים מזויפים ומעבירים אותם הלאה.

ברכישת דירה נתקלים במקרים שונים בהם יש צורך להעביר סכומים גבוהים של למעלה מששת אלפים ש"ח. למתווך, לאדריכל, ליועץ משכנתאות ועוד. 

מהו חוק המזומנים המעודכן?

אם עד היום החוק קבע כי לאנשים פרטיים ניתן להעביר עד 50,000 ש"ח במזומן ולבתי עסק עד 11,000 ש"ח. מ 1.8.22 הכול משתנה. לאנשים פרטיים תוכלו להעביר עד 15,000 ש"ח ולבתי עסק רק עד 6,000 ש"ח. וזאת על מנת לצמצם את העברינים הנוכלים המעבירים כסף שחור ממקום למקום.

מה קורה עם הצ'קים? שום דבר לא השתנה. מותר להעביר עד 10,000 ש"ח בצ'ק.

איך משלמים מזומן לאנשי מקצוע?

אם אתם צריכים לשלם למתווך למשל, בדרך כלל העלות תהיה גבוהה יותר מ 15,000 ש"ח. לא תוכלו לחלק

אותו, המתווך ירצה את כל הסכום בבת אחת. פשוט מאוד, תעשו העברה בנקאית.

תכל'ס, זה לא אמור להפריע לכם. אולי זה אפילו פשוט יותר. במקום למשוך מזומן ולהעביר, פשוט להעביר ולעקוף את השלב של משיכת מזומן.

רוצים לדעת עוד? מעוניינים לקנות דירה ומחפשים מישהו מקצועי שיעזור לכם? 

הכירו את חברת משכנטאצ'. חברתנו מתמחה בכל מה שנוגע לדירה ולמשכנתא שלכם. אנו כבר ליווינו אלפי משפחות למשכנתא החסכונית שלהם. המטרה שלנו היא להגיש לכם חלומות ואנו נעשה הכל כדי להגשים לכם את המטרה. 

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: