מעוניינים לרכוש דירה? יש לכם הון עצמי אבל ההכנסה החודשית שלכם נמוכה מדי מכדי לשלם החזר חודשי מדי חודש? אם ההכנסה החודשית שלכם לא תספק את הבנק, הבנק לא יאשר לכם את המשכנתא. 

בשורות הבאות תמצאו טיפים מעשיים ויעילים כיצד תוכלו להגדיל את ההכנסה החודשית שלכם.

כיצד תגדילו את ההחזר החודשי?

1. המשכורת בעבודה:

אולי הגיע הזמן להגדיל את את המשכורת שלכם? כדאי שתבדקו אם אתם זכאים להעלאה במשכורת שלכם. אם יש לכם וותק ואתם עובדים כמו שצריך, תוכלו לגשת לבוס ולבקש העלאת שכר. אם במקום העבודה שלכם יש אופציה להוסיף שעות, תוכלו לבקש הוספת שעות שיגדילו את המשכורת החודשית שלכם. 

כמו כן, בדקו אם אתם  מקבלים את כל ההטבות שמגיעות לכם. שכר נסיעות, ימי חופשה ועוד.

2. דאגו לעבודה:

אם אתם כעת לא עובדים, יצאתם לחל"ת, המשכורת שלכם קוצצה או שפוטרתם מהעבודה הקודמת, חפשו  מהר עבודה חדשה. כיצד תבחרו בעבודה?

3. תוספת הכנסה:

עכשיו תחשבו על רעיון לעבודה נוספת שתוכלו לעבוד בנוסף לעבודה העיקרית שלכם. 

קיבצנו עבורכם רעיונות שונים לעבודה צדדית נוספת. בה תוכלו לעבוד בשעות הפנאי ולהוסיף הכנסה למשכורת החודשית.

1. עבודות מחשב

עבודות כתיבה: כתיבת תוכן, כתיבה שיווקית, כתיבה לאתרים, כתיבת עבודות B.A.כתיבת מצגות, עריכת סרטונים, הקלדות, הגהות עריכות ועוד.

2. טיפול בילדים

בייביסיטר, מטפלת, סייעת פעם בשבוע, צהרון וכדו'. 

3. קורסים

שיעורים פרטיים. לימודי התמחות באופן אישי או קבוצתי במשהו שאתם טובים בו.

4. עבודות מגוונות נוספות

ציור, בישול, תפירה, נגרות, תיקונים קלים בבתים ועוד. 

5. עזרה במשק בית

טיפול בכביסה: גיהוץ, קיפול, כיבוס, בישול, ניקיון ועוד.

6. שליחויות, דוורות

תוכלו לחלק מקומונים בתיבות הדואר.

כמובן שתוסיפו עוד ועוד רעיונות. אל תחששו מדעת הקהל. מה יגידו אם פתאום אתחיל לעבוד בתחום פחות מקובל או בעבודה הנחשבת לפשוטה. בחרו בעבודה לפי האופי שלכם ונתוני החיים שלכם. הרי המשפחה שלכם והסביבה הקרובה תעריך אתכם על הצעד החכם. אז על מי תשימו? על סתם אנשים שלא נאה להם ממכם? אנשים שאתם לא מחשיבים את דעתם?

היו בטוחים בעצמכם. אל תחששו. אם תרגישו כך, הסביבה תקבל אתכם כך. שתפו אותם בהחלטה החכמה ואל תתנו להם לחוות את דעתם ולהוריד אתכם מהרעיון. 

אל תבחרו בעבודה שלא תהנו בה. אתם עוד עלולים לעזוב אותה לפני שתתחילו… אז מצד אחד אל תהיו בררנים, אבל מצד שני תזהרו לא לקחת עבודה שלא מתאימה לכם. זה ממילא לא יהיה תועלתי מדי.

כדי להגדיל את ההכנסה כדאי להוסיף על המשכורת הרגילה או על ידי הוספת שעות או בבקשה מנומסת מהבוס. אם עדיין המשכורת אינה מספקת, מומלץ לחפש עבודה צדדית נוספת שתעלה את המשכורת החודשית ותתן אפשרות לשלם החזר חודשי גבוה כנדרש מהבנק.

אבל שימו לב. בסופו של דבר, מה שיכריע את האפשרות הכלכלית שלכם, יהיה ההוצאות המחושבות שלכם. ככל שתהיו יותר מחושבים, תשימו לב שאתם לא מבזבזים סתם כסף, תגלו את עצמכם בסוף חודש עם יתרה גבוהה יותר בבנק. איך עושים את זה?

1. יודעים מה  צורכים. לא קונים כל מה שמתחשק. לכל משפחה יש את הקניות הקבועות שלה. אבל, שימו לב לא לחרוג מהצריכה החודשית הרגילה.

2. יוצאים לבלות מדי פעם? אוהבים להשתחרר? הכל טוב ויפה כל עוד זה מגיע עם חשבון. החליטו בתחילת חודש כמה אתם מפרגנים לעצמכם ולילדים להוצאות המיותרות הללו ואל תחרגו מהם.

3. אי אפשר לקנות מתי שרוצים מה שרוצים. ילד לא מחליט פתאום שהוא מזמין כך וכך בלי לשאול את ההורים. אם כל ילד קונה רק כמה דברים מדי חודש במחיר של מאות שקלים. בסוף חודש תגלו חור של כמה אלפים… חנכו את ילדכם….

לסיום,

אם אתם רוצים לראות את עצמכם מוציאים משכנתא בקרוב ורוכשים את דירת  החלומות, הצטרפו ללקוחות המרוצים של משכנטאצ'. אצלינו תקבלו את השירות הטוב והמהיר ביותר. המומחים שלנו ישמעו מכם על החלומות שלכם לעתיד. אצלינו פועלים מתוך מטרה ושאיפה משותפת. כאן יכינו עבורכם תוכנית עתידית להצלחה ושגשוג  כלכלי. אנו נביא אתכם ליציבות כלכלית והשגת המטרה של רכישת דירה והוצאת משכנתא מהבנק. גם את זה המומחים שלנו יעשו במקצועיות ובמומחיות השמורה להם. הם יבנו עבורכם תמהיל משכנתא המותאם לכם באופן אישי על פי הצרכים והרצונות שלכם. כי אצלינו תרוויחו יותר. צרו קשר עוד היום עם המומחים שלנו.

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: