אם אתם רוצים לקחת משכנתא מסחרית, ישנם כמה כללי יסוד בסיסיים אותם אתם חייבים לדעת. בשורות הבאות תקבלו הכוונה מדויקת איך וכיצד תתקדמו הלאה!

דאגו להחזר חודשי קבוע!

בכל מקרה, על כל סכום של משכנתא מסחרית שאתם רוצים לקחת, דאגו להחזר חודשי קבוע. המטרה שלכם היא לשלם החזר חודשי שתוכלו לשלם אותו גם אחרי כמה שנים. לא רק בהתחלה. שימו לב, בדקו את המצב האישי שלכם. לא חכם להשוות עם אחרים. את המשכנתא אתם עתידים לשלם. כך שההחזר החודשי צריך להתאים לכם, לא לחברים שלכם. אתם אלו שתשלמו אותו.

מי קבע שחייבים לקחת משכנתא מסחרית מהבנק?

כל מי שרוצה לקחת משכנתא מסחרית, מעוניין לקחת אותה מגוף בטוח ומוגן. אבל לא חייבים לקחת אותה דווקא מהבנק. ישנם גופים כלכליים נוספים, אמינים לא פחות המאשרים בקלות יתר הלוואות. לעיתים תוכלו לקבל מהן הלוואות עם תנאים טובים יותר אפילו מהבנק. כמובן שזה תלוי במצב האישי של כל לווה ולווה.

ערכו סקר שוק!

אם אתם רוצים לקחת הלוואה מסחרית, גם כאן אתם נדרשים לערוך סקר שוק ולוודא שאתם מקבלים את התנאים הטובים ביותר שניתן לקבל. גשו למספר בנקים וגופים מלווים ובקשו מהם הצעות מחיר. רק כך תוכלו לדעת מה המחיר הממוצע בשוק. מה מגיע לכם מראש. אילו בנקים מאשרים יותר בקלות הנחות וכו. כך תוכלו גם לגשת לבנק ולאמר לו שבבנק המתחרה קיבלתם תנאים אטרקטיביים יותר כך שאתם מצפים ליותר. ככל שתפנו ליותר גופים מלווים, תכירו טוב יותר את התחום ותדעו גם מה אתם יכולים לדרוש. מה מגיע לכם ביושר.

התייעצו עם יועץ משכנתאות!

אם חשבתם שאתם כבר יודעים את הכל, אתם טועים ובגדול. יועצי משכנתאות מנוסים לומדים קורס מקיף ועורכים ניסויים רבים עד שהם לוקחים על עצמם סידור משכנתא ללקוח. וזה לא סתם. לקחת משכנתא חסכונית מהבנק זוהי עבודה לכל דבר. זהו מקצוע שדורש התמצאות נרחבת בעולם המשכנתאות ובעולם הבנקים. ליועץ משכנתאות מנוסה יהיה את כל המידע על הריביות, חוקי בנק ישראל וכו. יהיו לו גם קשרים ענפים עם הבנקים והוא יתמקח עם הבנק לטובתכם. 

הקטינו את אורך תקופת התשלומים!

זה ברור שאתם מחפשים לשלם כמה שפחות מדי חודש. אבל זה גם ברור שאתם רוצים לסיים עם ההלוואה הזו כמה שיותר מהר. ובכלל לשלם כמה שפחות ריביות על ההלוואה הזו. כך שחשוב שתדעו שככל שטווח ההלוואה ארוך יותר, אתם משלמים יותר ריביות,.אם אתם יכולים לקצר את תקופת ההלוואה, עשו זאת. זה יחסוך לכם בריביות וכמובן שתסיימו עם הסיפור הזה מהר ככל שניתן.

רוצים לדעת? מחפשים לקחת משכנתא חסכונית וכדאית? הקליקו כעת לפגישת ייעוץ חינמית עם יועץ משכנתאות מנוסה שיקח על עצמו את המירוץ למשכנתא שלכם. 

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: