איך תדעו שאתם אכן יכולים לקחת משכנתא מהבנק? אחרי שתקראו את השורות הבאות, תדעו איך משכנתא היא לא משהו בלתי הגיוני. ומצד שני תקבלו את המידע המדויק, מה בדיוק אתם צריכים לעשות. כי קרוב אליכם הדבר מאוד.

גיוס הון עצמי

כמה כסף הבנק דורש ממכם עבור רכישת דירה ראשונה? הבנק מוכן לאשר לכם הלוואת משכנתא של עד 75% אם זו דירתכם הראשונה. זאת אומרת, אתם נדרשים להביא לפחות 25% הון עצמי מהבית. אחרת, הבנק לא יאשר לכם את ההלוואה. 


את אחוזי המימון מחשבים על פי הערכת השמאי. או לפי המחיר הרשום בחוזה. הנמוך מבינהם. אם אין לכם מספיק הון עצמי, תוכלו לקחת הלוואה קטנה חוץ בנקאית להשלמת הון עצמי. כמובן בתנאי שיש לכם אפשרות לשלם החזר חודשי גבוה יותר. 

שימו לב,

 ככל שההון העצמי שלכם יהיה גבוה יותר, תרוויחו ריביות ותנאים אטרקטיבים יותר. לכן, אם יש לכם אפשרות להגדיל את ההון העצמי, תעשו את זה. זה ישתלם לכם.

מצב כלכלי משופר

כדי לקחת משכנתא אתם לא צריכים להיות עשירים. אתם כן צריכים להתנהל בצורה כלכלית מחושבת ותקינה. זה אומר שחשבון העו"ש שלכם אמור לשקף עקביות, תשלומים קבועים וכו'. כמובן שחשוב להקפיד שלא יהיו צ'קים חוזרים או הוראות קבע שלא שולמו. כך הבנק יבין שאתם אנשים רצינים, אתם משלמים את ההתחייבוית שלכם בזמן ואפשר לסמוך עליכם שגם כאשר תקחו משכנתא, תנהגו כך. 

לסיכום,

 כדי לקחת משכנתא צריך לפחות 25% הון עצמי. וכן, המצב הכלכלי שלכם חייב להיות מצוין. ההכנסה הפנויה תהיה גבוהה וחשבון העו"ש נקי מהוצאות חריגות. כך הבנק יתרשם ממכם לטובה ויוכל לאשר לכם לקחת משכנתא.

רוצים לקחת משכתנא בקלות? מחפשים לראות את עצמכם כבר אחרי הסיפור? חברת משכנטאצ' דואגת לכם. חברתנו שמה לנו ליעד לגייס ללקוחותיה משכנתא חסכונית, עם ריבית נמוכה ותנאים המתאימים לחיים שלכם באופן אישי. אנו נעשה הכל כדי להוציא אתכם עם משכנתא שיחד איתה תוכלו להמשיך לחיות ברוגע ובשלווה כלכלית. כי משכנתא לא אמורה להרוס את החיים. 

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: