כולנו יודעים שכדי לקנות דירה יש צורך בהון עצמי מכובד מאוד. הון עצמי זהו כסף פרטי ואישי אותו לא מלווים מהבנק. את הכסף הזה אתם צריכים בעצמכם להשיג ולגייס בכוחות עצמכם. לכן, אם אין לכם מספיק הון עצמי, אתם לא יכולים להרגיע את עצמכם, מקסימום נלווה מהבנק יותר כסף. זה לא עובד ככה. הבנק דורש מכל מלווה סכום בסיסי של הון עצמי ואותו הוא אינו מוכן לתת ללווה. הבנק לא מוכן לקחת כל כך הרבה סיכונים של כסף. לכן, אם אתם רוצים לקנות דירה ואין לכם עדיין הון עצמי מספק, זה הזמן להתחיל לעבוד לגייס אותו. בשורות הבאות תקבלו כלים להגדלת הון עצמי. כך תדעו שאתם בכיוון הנכון. 

השקיעו רק בהשקעה כדאית!

כל מי שמשקיע יודע כי השקעה פירושה סיכון. אם אתם מסודרים כלכלית ויש לכם השקעות בכל מני מקומות, אתם אתם טיפוסים שיכולים לעמוד בלחץ ובסיכונים, יתכן ומתאים לכם להשקיע. אבל אם אתם מאלו שחוששים ובכלל, יש לכם על מה. אין לכם מספיק כסף מיותר שאתם מוכנים להפסיד, לא כדאי לכם עדיין להשקיע. זכרו, אין השקעה בלי סיכון. ככל שההשקעה בעלת סיכויים גבוהים יותר להצלחה גדולה, כך הסיכונים גבוהים. 

מתאים לכם להיות מתווך דירות?

אם אתם בעלי אופי יוזמתי, יצירתי, ובעיקר עם כושר שכנוע, יתכן שהמקום שלכם הוא עם המתווכים. להיות מתווך זו עבודה משתלמת מאוד. אתה קוצר 2% מערך הנכס בבום אחד. לפעמים אתה לא מספיק אפילו לעמול ולהתייגע על כך וכבר נחים להם בכיס כמה עשרות אלפי שקלים. לא נתכחש לכך שמדובר בעבודה לא מסודרת ואפשר לעבוד כמה חודשים בלי להכניס שקל. אבל אם  זו עבודה מהצד, זה בטוח משתלם. אין לכם מה להפסיד.

רכשו נכס מאדם במצוקה כלכלית!

לא מעט אנשים מוצאים את עצמם ביום בהיר חייבים למכור את הבית שלהם בעקבות מצוקה כלכלית. אתם יכולים לקפוץ על כך ולקנות מהם את הנכס. כמובן אם יש לכם אפשרות לכך. מדוע? מכיון שכאשר אדם חייב את הכסף בדחיפות, אתם בעמדה גבוה יותר ממנו. אתם אלו שיכולים לדרוש ממנו להוריד את המחיר מכיון שהוא זה שצריך את הטובה שלכם. להיפך ממה שקורה בדרך כלל שאתם, הקונים, רוצים לקנות נכס ואיתכם אפשר לשחק עם המחיר. כאן אתם בעמדה עליונה ואתם יכולים לנצל את המעמד הזה לטובת מחיר מצחיק.

מחפשים דרכים נוספות להגדלת הון עצמי? מעוניינים למצוא גוף מקצועי שיעזור לכם לקחת משכנתא חסכונית? חברת משכנטאצ' כאן בשבילכם. אכן תהליך לקיחת משכנתא הינו תהליך מורכב ודורש הרבה ידע, נסיון ואנרגיות. אנחנו כאן כדי לעזור לכם לעבור את כל התהליך ברוגע ובביטחון.

הקליקו כעת ואנו נשריין עבורכם פגישת ייעוץ חינם עם יועץ משכנתאות מקצועי מחברת משכנטאצ'.

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: