אם יש לכם הון עצמי והמצב הכלכלי שלכם טוב, כנראה שאתם אכן יכולים לקחת משכנתא. אבל אם אתם רוצים לדעת שאתם מקבלים משכנתא משתלמת, עם תנאים טובים, ריביות זולות וחיסכון מקסימלי, חשוב שתפעלו על פי ההנחיות הבאות.

שפרו את מצבכם הכלכלי!

ככל שהמצב הכלכלי שלכם יהיה מבוסס יותר, יהיה לכם קל יותר לשלם את ההחזר החודשי. וכן, כאשר הבנק יחשב עבורכם את גובה ההחזר החודשי, הוא יבין שאתם לווים מסודרים שיש להם מהיכן לשלם ברווח ושאתם מתנהלים בצורה חכמה ושקולה. הבנק אוהב לקוחות כאלו וירצה לתת לכם תנאים טובים למשכנתא.

בדקו את מצבכם הכלכלי, דאגו לכך שגם כלפי חוץ, בעו"ש, ישתקף חשבון במצב אופטימלי. 

דו"ח נתוני אשראי!

מהו דו"ח נתוני אשראי? מדובר במאגר המכיל את כל אזרחי ישראל. במאגר יש את כל הנתונים הכלכליים של כולם. אם אתם פונים לבנק לבקש אישור למשכנתא, הצעד הראשון שהבנק עושה, הוא בודק אתכם במאגר נתוני אשראי. כך הוא רואה כמה אתם משתלמים לו וכמה אתם מסוכנים עבורו. לפי זה הוא יקבע אילו ריביות הוא מוכן לאשר להלוואת המשכנתא שלכם.

הנס שלכם הוא שגם אתם יכולים להכנס לדו"ח נתוני האשראי שלכם כדי לדעת מה רואים עליכם. אם למשל רשום עליכם פרטים פחות מרשימים ואתם רוצים לשנות את הסטיגמה שלכם בעיני הבנקים, זה הזמן. מהרו לעשות את זה. הקפידו שלא יהיה לכם מינוס בבנק. שלמו בזמן על הלוואות. שלא יקרה מצב בו אתם שילמתם בצ'ק ואין לכם כיסוי. וכן תשלום באשראי בלי שיהיה כסף בבנק. 

איך תמחקו את נתוני האשראי שלכם? אי אפשר למחוק נתוני אשראי. פשוט מתחילים לחיות נכון. כאשר יעבור הזמן, החטאים שלכם בבנק כבר יהיו ישנים ותוכלו להיחשב כלקוחות אמינים.

הגדילו את יכולת ההחזר החודשי שלכם!

הבנק מוכן שתשלמו כל חודש עד שליש מההכנסה הפנויה שלכם. זאת אומרת, אם ההכנסה הפנויה שלכם היא בגובה של 9,000 ש"ח, תוכלו לשלם 3,000 ש"ח למשכנתא. לא יותר. ישנם בנקים שכן מאשרים לשלם עד 40% מגובה ההכנסה הפנויה אבל הריבית תהיה יקרה.

הגדילו את ההון העצמי שלכם!

הבנקים מודדים אתכם גם כאן. ככל שגובה ההון העצמי ישלכם יהיה גבוה יותר, הריביות שתקבלו תהיינה נמוכות יותר. הם מסכימים לשלם עד 75% אחוזי מימון לדירה ראשונה. 70% בדירה לשיפור  דיור ו 50% לדירה שניה. בנוסף, הבנקים גם מדרגים אתכם וככל שתביאו אתכם יותר כסף, התנאים שתקבלו יהיו טובים יותר.

רוצים לדעת שאתם מקבלים את המשכנתא החסכונית ביותר? בשביל זה אנחנו כאן. המומחים של משכנטאצ' יעשו הכל כדי להרכיב עבורכם תמהיל משכנתא המותאם לכם באופן אישי עם הריבית הנמוכה ביותר.

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: