העסק שלכם פשט רגל בעבר וכעת אתם מעונינים לקחת משכנתא כדי לקנות דירה? לא בטוח שהבנק ירצה לתת לכם משכנתא. למה הבנקים לא נותנים לפושטי רגל משכנתא וכמה זמן תדרשו לחכות מתקופת פשיטת הרגל? קראו את השורות הבאות כדי שתוכלו להתקדם לרכישת דירה.

פשטתם רגל? הבנקים לא רוצים להלוות לכם כסף!

למה הבנקים חוששים לתת הלוואה לאדם שפשט רגל בעבר? הכול בגלל מערכת נתוני אשראי שמדווחת הכל. מערכת נתוני אשראי מדרגת כל לקוח על פי התנהלותו הכלכלית. ככל שהוא אמין יותר, הוא ידורג במקום גבוה יותר. 

אם פשטתם רגל, הבנק ידרג אתכם במקום נמוך מאוד. ואתם לא תוכלו לקבל משכנתא בקלות. 

כמה זמן לאחר פשיטת רגל ניתן לקבל משכנתא?

קשה להגדיר כמה זמן בדיוק צריך לחכות מפשיטת רגל עד לבקשת משכנתא. הרעיון הוא הרושם אותו אתם עושים. כדי לבקש משכנתא מהבנק אחרי פשיטת רגל, אתם צריכים לעשות שינוי משמעותי במיוחד. אתם צריכים ליצור בבנק רושם שעברתם שינוי של 180 מעלות והפכתם להיות אנשים יציבים כלכלית, אמינים ועומדים בתשלומים. שינוי כזה דורש זמן ובעיקר המון השקעה והחלטה נחושה. יש אנשים ששינוי כזה יקח להם שלוש שנים ויהיו כאלו שכמה שנים לא יספיקו להם. הכול עניין של החלטה וליווי יועץ משכנתאות מומחה לפושטי רגל. 

למה כל כך חשוב לעשות מהפך בחיים כדי לבקש משכנתא?

כאשר הבנק בודק את הלוקח האם לאשר לו משכנתא, הוא בודק עד כמה הוא אחראי ועומד בתשלומים. הבנק רוצה להיות בטוח שתחזירו את החוב במלואו. אם הוא מגלה שבעבר פשטתם רגל, הוא לוקח צעד אחד אחורה. הוא לא מעוניין להתעסק עם אנשים כאלו. חבל לו להסתבך. אבל אם הוא רואה שהלקוח עשה שינוי גדול והוא מתנהל היום בצורה שונה לחלוטין מבעבר. הכל כבר נראה אחרת. 

רוצים גם אתם לקבל משכנתא למרות שהכרזתם בעבר על פשיטת רגל? בשביל זה אנחנו כאן. הכירו את חברת משכנטאצ'. חברתנו מתמחה במתן שירות מקצועי, אדיב ואכפתי לכל מי שרוצה להגשים חלום ולקנות דירה. שימו לב! פושטי רגל המעונייניים בלקיחת משכנתא חייבים ליווי של יועץ משכנתאות מומחה לתחום שלהם! אצלינו תקבלו את המקצועיות שחיפשתם.

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: