מעונינים לקחת הלוואה? אל תמהרו לעשות זאת בלי לבדוק את השטח לפני כן. תמיד עדיף לחשוב פעמיים מאשר להתחרט בכפליים. בשורות הבאות תקבלו את כל המידע שיכוון אתכם מתי כדאי ללכת על כיוון של הלוואה ובאילו מקרים תוכלו לעקוף את ההלוואה ולהסתדר בדרך אחרת. המשיכו איתנו.

למה לקחת את ההלוואה?

בעיקרון אתם לא אמורים להגיע ללקיחת הלוואה. רק במקרים נדירים מאוד אתם יכולים לכתחילה לקחת הלוואה. באופן כללי, הכסף החודשי שנכנס לכם לבנק אמור לשמש אתכם בחודש הקרוב. אין סיבה שאם אתם מרוויחים מספיק, תגררו לחובות. 


לא לוקחים הלוואה בגלל שמתחשק לחדש את הרכב. רכב חדש קונה מי שיש לו כסף מיותר. אם אין לכם עדיין רכב, תוכלו לפנות לבנק ולבקש הלוואה לרכישת רכב והבנק יאשר לכם כאשר הרכב ממושכן לבנק עבור ההלוואה.

נסו בכל מחיר להתחמק מלקיחת הלוואות. לא תתחרטו שלא לקחתם הלוואה. כמו כן, כאשר פונים אליכם מחברות אשראי שונות ומציעים לכם הלוואות עם ריבית נמוכה, סרבו מראש. אל תתפתו. הם לא חברים שלכם, הם רוצים להרוויח ממכם ריבית ולכן הם מציעים לכם את ההצעות המפתות. זה התפקיד שלהם.  אבל התפקיד שלכם הוא לומר את ה"לא" בתוקף מבלי שינסו לשכנע אתכם עוד.

למה כדאי לקחת הלוואה?

לפני שאתם מחליטים אכן לקחת הלוואה, בדקו האם תוכלו לעמוד בהחזר החודשי. אם כן, אתם יכולים לקחת את ההלוואה. אבל אם אתם עורכים חשבון ומגלים שגם ככה אתם בקושי רב סוגרים חודש, אתם לא יכולים לעשות את זה לעצמכם. אל תסבכו את עצמכם עם הלוואה המחייבת החזר חודשי גבוה, בלי שיש לכם מהיכן לשלם אותו. אל תסכנו את עצמכם.

כמה כסף אתם צריכים?

ערכו חשבון מדוקדק כמה כסף אתם צריכים ואל תוסיפו עליו. אם תקחו הלוואה גדולה יותר, באופן אוטומטי תשתמשו בכסף וסתם חבל. אתם משלמים עליו ריבית יקרה.

מה מחיר הריבית על ההלוואה?

כמובן שלפני שלוקחים הלוואה, בודקים כמה ריבית משלמים. לפעמים הריבית יקרה כל כך שההלוואה לא משתלמת.

האם יש דרך אחרת להסתדר ללא הלוואה?

לפני שאתם מאשרים את ההלוואה, בדקו האם קיים גוף כלכלי אחר שיוכל לתת לכם הלוואה עם ריבית נמוכה יותר. אולי יש לכם חבר / קרוב משפחה / חברת קרן ההשתלמות / חברת הפנסיה שישמחו להלוות לכם כסף עם ריבית מינימלית. בדקו את כל האפשרויות.

מעוניינים למצוא את עצמכם מסודרים עם משכנתא נוחה? רוצים גם אתם לקנות דירה במחיר שפוי? אנחנו כאן בשבילכם. צוות המומחים של משכנטאצ' ישמח לעזור לכם לגייס הלוואה משתלמת עם ריבית אטרקטיבית ותנאים מתאימים לחיים שלכם באופן אישי. הקליקו עכשיו ותוזמנו לפגישת ייעוץ ראשונית חינם עם יועץ משכנתאות מנוסה.

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: