אם כבר יצא לכם לקחת משכנתא בבנק, אתם ודאי כבר יודעים עד כמה משכנתא היא מוצר מורכב ומשמעותי. רק מי שמשלם משכנתא יודע מה זה. אבל בדור שלנו כמעט כל אחד משלם החזר חודשי על הלוואה או על משכנתא. מחירי הדירות יקרים ולא מתאזנים. זוגות מתחתנים וצריכים לגור תחת קורת גג. גם אם הם יבחרו להתפשר על אחת הפריפריות שם הדירות זולות יותר, עדיין הם ידרשו לשלם סכום כסף גבוה מאוד ולכן הם יקחו משכנתא מהבנק. 

אם גם אתם מתכוננים כעת לקחת משכנתא חדשה ואתם מעוניינים לשלם כמה שפחות כסף, המשיכו איתנו לשורות הבאות!

מי מקבל משכנתא זולה בבנק?

הבנק מחפש לקוחות אמינים, שבוודאות יחזירו לו את כל הכסף בזמן. אם אתם כאלו, הבנק ישמח להלוות לכם את הכסף. 

איך הבנק בודק אתכם?

הבנק בודק 3 פרמטרים עיקריים לפני שהוא מאשר הלוואת משכנתא: גובה  ההון עצמי. יציבות מקום העבודה. ונראות חשבון העו"ש. נפרט לפניכם את שלושת הדברים ואת הסיבה להם.

הון עצמי:

כמה הון עצמי תדרשו למשכנתא שלכם?

לרכישת דירה ראשונה הבנק ידרוש ממכם רק 25% הון עצמי.

לדירה לשיפור דיור 30% הון עצמי.

לדירה שניה 50% הון עצמי.

אם אין לכם את סכום הכסף הנדרש, הבנק לא יאשר לכם את ההלוואה. 

שימו לב, ככל שיהיה לכם יותר כסף, תקבלו ריביות זולות יותר. כי הבנק ישמח לאשר לכם את ההלוואה. הוא מחפש לקוחות ללא סיכונים מיותרים.

מקום העבודה שלכם:

אם יש לכם ותק בעבודה, הבנק יתרשם ממכם לטובה.  אבל אם אין לכם לפחות 3 תלושי שכר, לא תקבלו את הלוואת המשכנתא. אם אתם עובדים בעבודה קבועה ונמאס לכם, המתינו עד אחרי המשכנתא ורק אז תתפטרו. כך תיצרו רושם טוב יותר על הבנק.

חשבון עו"ש:

הבנק רוצה לראות את העבר הבנקאי שלכם. הקפידו שבשלושת החודשים שלפני המשכנתא לא יהיו לכם חריגות בדו"ח. 

חשוב שתדעו! הבנק רוצה שתשלמו ביוקר!

כאשר תגשו לבנק לבקש משכנתא, תרגישו שהבנק עומד לצדכם. פקיד הבנק יענה לכם בסבלנות על כל השאלות, הוא גם יפרט לכם אילו ריביות קיימות בשוק, מה משתלם לכם וכיצד כדאי להרכיב את תמהיל המשכנתא. אבל, אל תתבלבלו ותטעו לחשוב שהבנק דורש את טובתכם! ממש לא! המציאות היא הפוכה. הבנק רוצה להוציא ממכם כמה שיותר כסף. ובשביל זה הוא מוכן לספק לכם שירות טוב ואדיב כדי שתהיו מרוצים ותפנו דווקא אליו. זה שפקיד הבנק משכנע אתכם לשלב מסלול מסוים במשכנתא, זה לא בגלל שזה כדאי לכם. הוא חושב על טובתו האישית.. 

לכןלפני שאתם לוקחים משכנתא, חשוב שתתייעצו עם יועץ משכנתאות מוסמך. חבל שתפסידו תנאים טובים. 

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: