כמעט כל מי שרוצה לפתוח עסק,  צריך לקחת הלוואה. והיום, כמעט כל מי שרוצה לקנות דירה, צריך לקחת משכנתא. כל מי שרוצה לקחת הלוואה מהבנק, צריך שדו"ח האשראי שלו יהיה תקין. מערכת נתוני האשראי היא מערכת הפועלת לפי החוק ומכילה את כל המידע על התנהלותו הפיננסית של כל לקוחות הבנקים. ברגע שלקוח רוצה לקחת הלוואה, הבנק בודק אותו במערכת הזו.

מה יש בדו"ח האשראי?

כאשר אתם מבצעים פעולה כלשהי בחשבון הבנק שלכם, היא נרשמת בדו"ח האשראי שלכם. אם אתם מפגרים בתשלום כלשהו, אפילו בימים ספורים, הכול נרשם ומתועד. במערכת גם נרשם כמה הלוואות יש לכם, האם חזרו לכם צ'קים במהלך השנים? לאילו הוראות קבע התחייבתם? האם עמדתם בהם? 

איך קוראים את דו"ח נתוני האשראי?

בדו"ח לא תראו שורות צפופות של מידע. אתם רק תראו ניקוד. המערכת מדרגת כל לקוח באיזו דרגת סיכון הוא עומד. הציון יהיה בין 0 ל 1000. כאשר 0 מציין את המקום השפל, אנשים בעלי קשיים כלכליים. ו 10,000 ציון מושלם שיעניק לכם תנאים טובים מאוד בבנק.

ככל שהציון שלכם הוא גבוה יותר, הבנק יתן לכם ריביות נמוכות יותר. הוא סומך עליכם. הוא רואה שגם בעבר התנהלתם בצורה כלכלית מחושבת ותקינה.

איך תקבלו את דו"ח נתוני האשראי שלכם?

אם אתם רוצים לקבל את דו"ח נתוני האשראי שלכם, אתם יכולים לעשות את זה בצורה פשוטה מאוד. הורידו אותו מאתר בנק ישראל ללא עלות. אם אתם רוצים שוב פעם לקבל את הדו"ח וכבר קיבלתם אותו השנה, תוכלו לשלם 50 ש"ח ולקבל אותו שוב.

האם חשוב לשמור על התנהלות כלכלית על פי דרישות הבנק?

כן כן. תאמינו או לא אבל זה באמת עובד ככה. לא כדאי לכם לנסות. כל הפעולות שלכם נרשמות. כל סטיה מהתנהלות תקינה, עלולה לגרום לכם לקבל תנאים פחות טובים, הבנק לא יכול לשכוח לכם טעויות מכיוון שהכל נרשם. חבל. 

אנו ממליצים לכם לדעת זאת מראש. אם אתם רושמים צ'ק, ודאו שיש לכם כיסוי עבורו. כאשר אתם מתחייבים להוראת קבע, שימו לב שיש לכם תמיד כסף בבנק לכסות אותו. כמובן שאם לקחתם הלוואה, הזהרו שלא לפגר בתשלומים. כך תדעו שכאשר תרצו את טובת הבנק, לקבל הלוואה מכל סיבה שהיא, אתם תחשבו כאנשים אמינים שניתן לסמוך עליהם.

מחפשים עוד מידע? רוצים לקחת משכנתא מהבנק ולקבל תנאים טובים? מעוניינים לשפר את דו"ח האשראי שלכם? אנחנו כאן במשכנטאצ' בשבילכם. צוות המומחים שלנו יעזרו לכם לקבל משכנתא חסכונית וזולה שתלווה אתכם לאורך ימים. 

הקליקו כעת ואנו נשריין עבורכם פגישה עם יועץ משכנתאות מנוסה מחברת משכנטאצ'.

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: