אם יש לכם כסף בצד, לא כדאי לכם להשאיר אותו ככה שוכב בבנק. חבל עליו. אתם יכולים לעשות ממנו כסף. בשורות הבאות תקבלו את כל המידע המקצועי למה אכן חשוב כל כך להשקיע את הכסף במקום הנכון. היכן אכן כדאי להשקיע וכמה אחוזי תשואה תקבלו. המשיכו איתנו לשורות הבאות.

היכן תוכלו לקנות דירה להשקעה?

דירה על נייר:

דירה שעדיין אינה עומדת על תילה, עולה פחות מדירה שכבר בנויה. לכן ישנם משקיעים שבוחרים להשקיע ברכישת דירה על הנייר. כך המחיר נמוך יותר והרווח גדול. אם אין לכם הון עצמי גבוה אבל סבלנות כן יש לכם הרבה, יתכן ויתאים לכם להשקיע בדירה על הנייר.

דירה בפרויקט התחדשות עירונית:

גם כאן אם יש לכם הון עצמי נמוך, תוכלו להשקיע ברכישת דירה שחתומה על תוכנית תמ"א 38 או פינוי בינוי. כך במשך השנים הדירה תעלה את ערכה ואתם אלו שתרוויחו.

ישובים שונים:

ישנם יישובים שהתחזית להם היא חיובית מאוד. צופים להם עתיד מזהיר. אבל עכשיו עדיין המחירים זולים ומחירי הדיור ביישוב עדיין נמוכים. תוכלו לקנות דירה במקום כזה, כך במשך השנים הנכס שלכם יהפוך להיות שווה הרבה יותר. וכמובן, הרווח יהיה כולו שלכם.

מה הרווחים של השקעה בנדל"ן:

על השקעה בנדל"ן תשלמו מס נמוך יחסית לעומת השקעות במניות.

כמו כן, אחוזי תשואה הולכים וגדלים. כי בעצם השכירות היא זו שתשלם את המשכנתא ובמשך השנים הרווחים יעלו במתינות ללא סיכונים.

מחירי הדיור עולים בלי סוף כך שבכל מקרה עוד כמה שנים הנכס שלכם יעלה את ערכו בצורה משמעותית ומשתלמת.

רוצים להיות מסודרים עם משכנתא לדירה להשקעה? הכירו את חברת משכנטאצ'. חברתנו מתמחה בליווי אישי למשכנתאות על לגיוס המשכנתא שתתאים לכם באופן אישי. כי בשביל זה אנחנו כאן.

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: