כל מי שכבר יצא לו לקחת משכנתא מהבנק, יודע עד כמה מוצר זה מורכב ולא פשוט בכלל. זה דורש הרבה ידע, מקצועיות, סבלנות ועוד כמה…אבל כשמדובר במשכנתא לדירה בפינוי בינוי, נוסף כאן פרמטר חדש. נוצר מצב בו המשכנתא קצת משתנה. בשורות הבאות תקבלו את כל המידע שיכוון אתכם כמו שצריך לקראת הצעד אליו אתם צועדים.

פינוי בינוי, מה זה בכלל?

פרויקט של פינוי בינוי משמעותו, קבלן שלוקח על עצמו להרוס מבנים ישנים ולבנות אותם מחדש בצורה בטוחה יותר. הבניינים החדשים יבנו בצורה בטוחה יותר. וכמובן שהם יהיו בעלי מספר גבוה יותר של דירות. כך הקבלן ירוויח וימכור את הדירות כדי לכסות את עלויות הבניה. הקבלן ישלם לדיירים הישנים שכירות למספר שנים ואחרי שיסיים את הבניה, הם יקבלו בית חדש, גדול יותר ובטוח.

האם אפשר לקבל משכנתא מהבנק עבור דירה בפרויקט של פינוי בינוי?

שאלה טובה. רכישת דירה בפרויקט של פינוי בינוי היא מסוכנת יחסית. הקונה נדרש להביא סכום כסף גבוה. מה גם שהבניה לוקחת שנים ארוכות יותר מפרויקט תמא 38/1.

הבנקים לעומת זאת, לא מתלהבים להלוות כסף ללווים אלו. הם חוששים שהכסף שלהם לא יחזור אליהם בקלות. מי יודע מה יקרה בדרך. אולי הקבלן לא יסיים את עבודתו? לכן קשה מאוד להוציא משכנתא מהבנק לטובת רכישת דירה בפרויקט של פינוי בינוי. 

כמו כן, הקבלן מבצע רישום הערת אזהרה בטאבו על כל הנכסים וכך גם הבנק מטיל הערה כזו. אז מאוד קשה להוציא משכנתא מהבנק. אבל בכל אופן זה כן אפשרי. 

איך כדאי להתנהל עם משכנתא של פינוי בינוי על מנת לקבל אותה בכל אופן?

כדי לקבל משכנתא מהבנק במקרה של רכישת דירה בפרויקט של פינוי בינוי, חייבים להכיר היטב את עולם המשכנתאות ואת חוקי הבנקים ובעיקר את היכולת להתמקח ולעמוד על שלכם. לכן, חשוב מאוד לקחת יועץ משכנתאות מנוסה שבקי בכל אלו, הוא יצליח להסיר את החסמים, יתנהל מול הערת האזהרה של הקבלן, יתמקח עם פקידי הבנקים, ויפלס לכם דרך לקבלת המשכנתא המיוחלת. משכנתא כזו היא משכנתא בפעימות, בכל התקדמות בבנייה מועבר סכום נוסף לקבלן.

רוצים להיות בטוחים? חוששים לגשת לקחת משכנתא לדירה בפרויקט של פינוי בינוי בלי ייעוץ מקצועי? בדיוק בשביל זה אנחנו כאן. צוות המומחים של חברת משכנטאצ' שמחים לעזור לכם. חברתנו מתמחה במתן שירות מקצועי, אדיב ואישי לכל מי שרוצה לראות את עצמו עם דירה ביד. לכל ישראלי מגיע לגור בארץ בדירה משלו. אנו נדאג גם לכם למשכנתא המבוקשת בצורה שתתאים לכם באופן אישי. החיסכון שלכם הוא זה שעומד בראש.  כדי להנות מהשירות היעיל והמקצועי שלנו עליכם להשאיר פרטים באתר ואנו ניצור איתכם קשר. העבודה עלינו, הרווח שלכם.

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: