מעוניינים לקנות דירה אבל הבנק מסרב לתת לכם הלוואת משכנתא? רוצים גם אתם לגור בדירה חדשה אבל החלום נשאר חלום? הפוסט הזה יספק לכם מידע על תוכנית מחיר מטרה. כך שגם אתם, עם הון עצמי לא מספיק גבוה, תוכלו לקנות דירה חדשה!

איך מסורבי משכנתא יכולים לקבל אישור עקרוני למשכנתא?

אם כבר ניגשתם לבנק לבקש אישור עקרוני למשכנתא וקבלתם סירוב, אל תקבלו פיק ברכיים. גם אתם יכולים לקנות דירה. בדרך כלל סירוב מהבנק יקבל מי שלא הגיש את הבקשה על ידי יועץ משכנתאות מנוסה. לכן, כדי לכם לפנות ליועץ משכנתאות מקצועי שיעזור לכם. הוא גם יוכל להמליץ לכם מה לעשות במקרה הספיציפי שלכם. יש לו פתרונות לכל הבעיות.

מי מקבל סירוב משכנתא מהבנק?

  1. אם אין לכם מספיק הון עצמי.
  2. אם המשכורת שלכם נמוכה מדי.
  3. אם העבר הבנקאי שלכם לא תקין.

איך תוכנית מחיר מטרה יכולה להיות פתרון למסורבים?

אם אין לכם מספיק הון עצמי, בתוכנית מחיר מטרה גובה ההון העצמי הנדרש הוא נמוך מאוד. איך זה עובד? הדירות במחיר מטרה נמכרות במחיר נמוך ב 20% לפחות מהמחירים בשוק החופשי. אבל הבנקים מוכנים לאשר לכם משכנתא על פי המחיר בשוק. כך יוצא שאתם משלמים פחות הון עצמי. ונסביר במספרים: אם הדירה שקניתם במחיר מטרה שווה 2 מיליון ש"ח, תקבלו אותה במחיר של 1.6 מיליון ש"ח. אבל הבנק כן יאשר לכם משכנתא לפי המחיר הגבוה של 2 מיליון ש"ח. שזה יוצא 1.5 מיליון ש"ח. כך תשלמו הון עצמי רק של מאה אלף ש"ח. זה אומר שאם במצב רגיל הייתם יכולים להיות מסורבים רק בגלל ההון העצמי הנמוך, דירה במחיר מטרה יכולה להיות פתרון מוצלח.

אם המשכורת שלכם נמוכה מדי, הדירות של מחיר מטרה נמכרות במחיר נמוך יותר. כך תתחייבו על החזר חודשי נמוך והמשכורת שלכם צריכה להיות בהתאם. כמובן שאם אתם באמת מרוויחים גרושים, תדרשו להוסיף שעות עבודה או למצוא עבודה צדדית נוספת, כדי להגיע לרכישת דירה.

מחפשים שיעזרו לכם עם המשכנתא? רוצים למצוא את עצמכם עם דירה למרות שחסר לכם הון עצמי? אנחנו כאן בשבילכם. 

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: