חולמים לקנות דירה והבנק מסרב לתת לכם משכנתא? רוצים גם את לגור בדירה משלכם, אבל לא מצליחים להגיע לזה? מתלבטים האם לקחת הלוואה חוץ בנקאית או להמשיך לגור בשכירות? קראו את השורות הבאות. 

מתי תקבלו סירוב למשכנתא? למה לא כדאי לקחת הלוואה חוץ בנקאית? ומהן האפשרויות העומדות לפניכם? כאן תקבלו את כל המידע.

מתי ולמה מקבלים סירוב משכנתא?

קיימות הרבה אפשרויות לסירוב למשכנתא. מאחורי כולן עומדת סיבה אחת: הבנק חושש שאתם לא מספיק אמינים והוא לא יכול להיות בטוח שתשלמו את ההחזר החודשי למשכנתא בזמן.

לדוגמה: אם פשטתם את הרגל בעבר. אם חזרו לכם יותר מ 10 צ'קים / הו"ק. אם ההכנסה החודשית שלכם נמוכה מדי. אם יש לכם הון עצמי קטן מ 25% משווי הנכס ועוד.

אם קיבלתם סירוב, כנראה תחשבו על הלוואה חוץ בנקאית. האם הלוואה חוץ בנקאית משתלמת?

מתי לא תקחו הלוואה חוץ בנקאית?

הרבה גופים חיצוניים ישמחו לקבל לקוחות כמוכם. הם יתנו לכם הלוואה מבלי לבדוק אתכם ובלי שום רגולציה. גופים חיצוניים ירצו להלוות לכם כסף, כי הם ידרשו ממכם ריבית גבוהה מאוד וזה שווה להם. הריבית תהיה בין 5% ל 6%! כאשר הריבית הממוצעת בבנקים עומדת על 2.5%! על כל אחוז של ריבית תשלמו החזר חודשי של כ 700 ש"ח. כך שאם הפער הוא של 3%, תשלמו עוד 2,100 לחודש! מדובר במחיר יקר במיוחד!

נשמע לכם משתלם לקחת הלוואה חוץ בנקאית?! וזה עוד אם תצליחו לשלם את ההחזר החודשי. אבל בדרך כלל מתקשים לעשות את זה. כי ההחזר החודשי גבוה מאוד. מה יקרה אז? פשוט מאוד. צוברים ריבית והצמדה. במצב כזה אתם עלולים למצוא את עצמכם לאחר כמה שנים עם חוב ענק לגוף פיננסי חיצוני. לפעמים לווים נדרשים למכור את הנכס בשבילו לקחו את ההלוואה. המסקנה היא שאם הבנק לא מאשר לכם משכנתא בשום אופן, לא כדאי לכם לפנות לגוף חיצוני. עדיף כבר לגור בשכירות. 

מה תוכלו לעשות?

אם ניגשתם לבנק לבקש משכנתא וקבלתם סירוב, בקשו להוציא דו"ח נתוני אשראי. קודם כל אתם צריכים לדעת מה הבעיה שלכם. למה הבנק לא מוכן לאשר לכם הלוואה. כאשר תדעו את הבעיה, תוכלו להתחיל לפתור אותה. פנו ליועץ משכנתאות למסורבים ובקשו ממנו עזרה.

רוצים לקחת משכנתא בקלות? מעוניינים לקבל משכנתא למרות שאתם לא מבוססים כלכלית? הכירו את חברת משכנטאצ' המובילה בייעוץ משכנתאות. אנו נעזור לכם בכל מה שנוגע למשכנתא שלכם.

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: