עד היום ידעתם שכדי לקנות דירה צריך אישור מהבנק למשכנתא, היום נציג לפניכם דרך נוספת לרכישת דירה בלי לעמוד ברגולציה של בנק ישראל. הפוסט שלפניכם יענה לכם על כל מה שתרצו לדעת: מהיכן תוכלו לקחת הלוואה חוץ בנקאית? האם הלוואה חוץ בנקאית שונה מהלוואה רגילה? מתי כדאי לקחת הלוואה חוץ בנקאית? מוזמנים להמשיך. 

מהיכן תוכלו לקחת הלוואה חוץ בנקאית?

תוכלו לקבל הלוואות חוץ בנקאיות מחברות ביטוח שונות, חברות אשראי ועוד. הרבה גופים חיצונים ישמחו לאשר לכם הלוואה. 

האם הלוואה חוץ בנקאית שונה מהלוואה רגילה בבנק?

קיימים שני הבדלים בין הלוואה מהבנק להלוואה מגוף חיצוני:

דרישות הגוף המלווה

בהלוואה בבנק הבנק קובע דרישות מסוימות שאם לא תעמדו בהם, לא תקבלו את המשכנתא. יהיה מה שיהיה. לעומת זאת, גוף חיצוני יאשר לכם משכנתא גם אם אתם פשטתם רגל לא מזמן. 

הריבית

בהלוואה רגילה בבנק תשלמו ריבית של כ 3% ובדרך כלל גם פחות. לעומת זאת, בהלוואה חוץ בנקאית תשלמו ריבית יקרה מאוד של בין %5 ל6%! מדובר בהבדל משמעותי מאוד.  

כך שהלוואה חוץ בנקאית תוכלו לקבל בכל מצב. אבל היא תהיה יקרה מאוד. 

מתי כדאי לקחת הלוואה חוץ בנקאית?

באופן כללי מומלץ לקחת הלוואה חוץ בנקאית רק במקרים נדירים מאוד. רק אם ניסיתם לקחת משכנתא בבנק ולא מאשרים לכם. אחר כך פניתם ליועץ משכנתאות למסורבים וגם הוא לא הצליח להוציא לכם אישור למשכנתא, רק אז תחשבו ללכת על כיוון של הלוואה חוץ בנקאית. 

בשלב זה חשוב מאוד שתפנו ליועץ משכנתאות מקצועי שיבחן את המקרה שלכם ויכריע האם אכן כדאי לקחת הלוואה חוץ בנקאית או שעדיף להמתין שהמצב הכלכלי ישתפר ולנסות שוב לקחת הלוואה בבנק. 

הלוואה חוץ בנקאית היא הלוואה יקרה מאוד כך שלא תמיד משתלם יהיה לקחת אותה. 

רוצים למצוא את עצמכם מסודרים עם דירה ביד? רוצים גם אתם לקנות דירה ולקבל משכנתא עם ריביות נמוכות? בשביל זה אנחנו כאן. צוות משכנטאצ'. אנו מתמחים במתן הלוואת משכנתא גם אם אתם לקוחות מורכבים יותר. אנו כבר ליווינו אלפי משפחות של מסורבי משכנתא למשכנתא מושלמת ומשתלמת עבורם. כי אצלינו הלקוחות בראש. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: