ברכישת דירה, הרבה פרטים משמעותיים וחשוב להקפיד ולשים דגש עליהם. בשורות הבאות תקבלו הכוונה מדויקת מה חשוב להקפיד בבחירת יועץ משכנתאות שירכיב לכם את המשכנתא.

ניסיון לפני הכל!

אין חכם כבעל הניסיון. אין כמו יועץ משכנתאות מנוסה שכבר ביצע אלפי משכנתאות ויודע בדיוק מה ואיך חשוב במשכנתא. אל תתפשרו על ניסיון רחב בתחום. הוא שווה יותר מהכל.

אנושיות והבנה!

לא פחות חשוב שהיועץ יהיה אדם נוח ואדיב. לא נעים לעבוד עם אנשים חסרי סבלנות ועצבנים. ערכו בירור על כך. בררו גם האם הוא יודע לצאת מעצמו לצרכים של השני.

יועץ שמקיף את כל התחומים!

לא כל יועץ משכנתאות בקי בכל התחומים. בחרו אחד כזה שגם יודע להתמקח עם הבנק וגם יודע להרכיב משכנתא. כך תהיו מכוסים לאורך כל הדרך עד למשכנתא.\

בקשו המלצות!

לא פונים ליועץ משכנתאות מבלי לקבל עליו המלצות חמות ממספר לקוחות. לא מספיק שחבר שלכם אמר שהוא הכי הכי. אתם חייבים לשמוע כמה אנשים מרוצים. אחרת לא תהיו בטוחים שאתם פונים לאדם הנכון.

לכו על המומחים!

משכנתא היא הלוואה גדולה לטווח ארוך. אל תקלו ראש בכך. פנו למומחים מהשורה הראשונה. שווה לכם להשקיע יותר כסף בייעוץ ולהרוויח משכנתא חסכונית שתתאים לחים שלכם באופן אישי.

שימו לב, אם קיבלתם סירוב משכנתא, אל תפנו ליועץ משכנתאות רגיל, פנו ליועץ המיוחד למסורבים. רק הוא ידע לתת לכם את השירות אותו אתם מחפשים. הוא מתעסק רק עם מסורבי משכנתא וידע לאמר לכם האם אתם בכלל יכולים לקבל משכנתא ואיך. 

מחפשים יועץ משכנתא מנוסה? כאן תמצאו אותו. חברת משכנטאצ' מונה צוות של יועצי משכתנאת מהשורה הראשונה. הקליקו עכשיו לקביעת פגישה אישית ללא עלות.

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: