אם עדיין לא יצא לכם לקנות דירה וזו הפעם הראשונה שאתם מתכננים לקחת משכנתא, הפוסט הזה מיועד בדיוק בשבילכם. בשורות הבאות תקבלו את כל המידע מה חשוב לבדוק לפני שלוקחים משכנתא, אילו מסלולים קיימים, ואילו טיפים יעילים יהיו לכם למשכנתא שלכם.

מה חשוב שתבדקו לפני שתקחו משכנתא?

כמה כסף הבנק מוכן להלוות לכם?

כמה הון עצמי יש לכם והאם הסכום מתאים לרכישת הדירה.

ודאו האם יש לכם מספיק כסף להוצאות נוספות במסגרת רכישת דירה. כמו שמאי, מתווך וכדומה.

ערכו חישוב איזה תמהיל משכנתא ישתלם לכם.

ערכו חשבון כמה אתם יכולים לשלם בהחזר החודשי.

אם יש לכם אפשר להיות זכאיים למסלול זכאות, הנפיקו את התעודה. כך תשפרו את תנאי המשכנתא.

אילו מסלולי משכנתא מומלצים?

אין מסלול משכנתא אחד הנחשב למומלץ. אבל חשוב מאוד לדעת איך לשלב את המסלולים במשכנתא. חשוב מאוד לפנות ליועץ משכנתאות מנוסה שידע להרכיב ולשלב את המסלולים בהתאמה לחיים האישיים שלכם. 

טיפים יעילים ללקיחת משכנתא:

הקפידו על כך שתמהיל המשכנתא יתאים לחיים שלכם באופן אישי. זה שלחבר שלכם מתאים משהו, לא מחייב שאצלכם זה יהיה לטובה.

ערכו משא ומתן עם הבנק. כאשר הבנק מציע כלם ריבית מסוימת, תדעו שאתם תמיד יכולים להמתקח. אין גבול כמה תוכלו להמתקח עם פקיד הבנק. תמיד תוכלו לומר שבבנק אחר הציעו לכם הצעות טובות יותר.

הקפידו על שילוב נקודות יציאה במשכנתא. כך שאם תרצו למחזר את המשכנתא, לא תדרשו לשלם עמלות יקרות. אם יהיו לכם נקודות יציאה, הפירעון לא יעלה לכם ביוקר.

שימו לב, אל תשלבו במשכנתא שלכם יותר מדי ריבית משתנה. תמיד עדיף לשלב גם מסלול יציב ולא להסתמך על כך שלכאורה יהיה טוב. אם המשכנתא מורכבת מהרבה מסלולים משתנים, במקרה בו הריבית תעלה באופן דרסטי, אתם תשלמו על כך מחיר כבד. המשכנתא שלכם תקפיץ את המחיר וחבל.

מעוניינים לדעת שהמשכנתא שלכם חסכונית ומתאימה לחיים האישיים שלכם? בשביל זה אנחנו כאן. צוות משכנטאצ' ישמח לעמוד לימינכם בכל מה שנוגע למשכנתא שלכם. אנו נלווה אתכם לאורך כל הדרך עד למשכנתא המושלמת. תנו למומחים לעבוד בשבילכם.

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: