קיבלתם כבר אישור עקרוני למשכנתא? זה הזמן למהר להגיש את טופס הטיולים לבנק. יש לכם אולטימטום של 24 ימים כדי להגיש את כל המסמכים. רק אם תספיקו, האישור העקרוני יהיה עדיין בתוקף. אם עדיין לא קיבלתם אישור עקרוני למשכנתא, כדאי לכם לדעת מראש מה תדרשו להביא לבנק. כך תתארגנו מוקדם כמו שצריך. בשורות הבאות תקבלו את כל המידע מהו טופס טיולים, מה נכלל בטופס וכל מה שצריך לדעת.

מהו טופס טיולים?

טופס טיולים הוא מסמך דורש ורציני המציין את כל המסמכים הנדרשים לצורך קבלת המשכנתא. טופס הטיולים יכיל את כל הפרטים אותם תדרשו להביא לבנק במסגרת לקיחת המשכנתא תוך 24 יום. אם תפספסו מסמך אחד ולא תגישו אותו על למועד האחרון, תוקף האישור העקרוני יפוג.

מה בטופס הטיולים?

אישור על תשלום ראשוני:

אם קניתם דירה מקבלן, חלק מהתשלום תדרוש לשלם בהתחלה. התשלום יהיה חלק מההון העצמי על סך של 10% ממחיר הדירה. בשלב זה אתם נדרשים להגיש מסמך המאשר ששילמתם את התשלום הזה.

ביטוחים:

הבנק דורש ממכם לבטח את הנכס וכן לרכוש פוליסת ביטוח חיים. כך שגם אם חלילה יקרה משהו לנכס חברת הביטוח תשלם את הנזק וכך תוכלו להמשיך לשלם את המשכנתא. ואם חלילה יקרה לכם משהו, פציעה או חבלה ולא תוכלו לעבוד, חברת הביטוח תממן את שארית המשכנתא

רשם המשכונות:

תדרשו לרשום את הנכס שלכם ברשם המשכונות. יתכן והבנק יציע לכם לרשום בעצמו ואתם רק תדרשו לשלם על כך.

אם דירתכם היא דירת יד שניה:

תדרשו להביא שמאי מקרקעין מוסמך מטעם הבנק שיעריך את ערך הדירה. במקרה שהשמאי ישער שערך הדירה נמוך יותר מהמחיר הרשום בחוזה, לא תוכלו לקבל אחוזי מימון לפי המחיר הגבוה. כך יוצא שתקבלו אחוזי מימון נמוכים יותר ממה שתכננתם. 

חוששים לקחת לבד משכנתא? מחפשים איש מקצוע שיעזור לכם? אכן, משכנתא היא תהליך מורכב ולא פשוט. הוא דורש הרבה מאוד ידע ובקיאות בעולם המשכנתאות. אנו כאן בחברת משכנטאצ' נשמח לעזור לכם. צוות המומחים שלנו יעשה הכל כדי להביא אתכם למשכנתא חסכונית בלי להתאמץ ולהתייגע. כי אצלינו הלקוחות בראש.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: