יש נקודות רבות שניתן להאיר בתחום. חשוב מאוד לדעת שתקלות בדירות מקבלן, ניתנות לתיקון. בפוסט הזה אנו מעוניינים להביא אתכם למודעות של הזכויות שלכם ולעורר אצלכם את הנקודות שאולי לא שמתם לב אליהן. מתי מגלים תקלים בדירות מקבלן? נניח שגילנו תקלות, איך מביאים את זה למודעות הקבלן? ואיך מודיעים לו על כך? 

אז בואו נתחיל. 

מתי מגלים תקלות בדירות מקבלן? 

יש כל מיני סוגים של תקלות במסירת דירה מקבלן. נחלק לשניים את סוגי הבעיות הקיימות. תקלות גלויות ותקלות נסתרות. 

איך מודיעים לקבלן על התקלות שנמצאו בדירה? 

תבדקו בחוזה שחתמם עם הקבלן. בדרך כלל יש סעיף בו הרוכש מתחייב למסור לקבלן כל הודעה על תקלה בבניית הדירה, בכתב. אבל, בית המשפט בארץ קבע כי גם אם ההודעה נמסרה בעל פה, למרות ההתחייבות החוזית, הקבלן חייב לתת מענה. 

כדי לכסות את עצמכם מכל טיעון נגדי של הקבלן, על אי מסירת הודעה, חשוב מאוד להקליט או לתעד בכל דרך שהיא, את ההתקשרות שלכם עם הקבלן. בימינו כדי לכתוב מכתב לא צריך ללכת לדואר ולקנות בול, לכן חשוב מאוד כן להקפיד על התכתבות בכתב עם הקבלן. 

אם אתם רוצים להיות בטוחים שהנושא יטופל והדירה שלכם תתוקן על ידי הקבלן. פנו לעורך דין שיעזור לכם לעבור את כל התהליך בצורה המושלמת ביותר. 

רוכשים דירה מקבלן? משפרים דיור לדירה גדולה יותר? המומחים של משכנטאצ' יסייעו לכם בגיוס משכנתא טובה ומשתלמת. אל תתמהמהו. הקליקו כאן לתזמון פגישה עם המומחים בתחום המשכנתאות.

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: