אם אתם מעל גיל 60, הבנק עלול לחשוש לתת לכם הלוואה. לא קל לבנק לאשר הלוואות. תחשבו על זה שהוא לוקח סיכונים. אם לקוח לא יחזיר את הכסף בזמן, זה לא סיפור פשוט. 

זאת הסיבה שלקוחות מעל גיל 60 לא מצליחים לקבל בקלות משכנתא. הבנק חושש שעד שהם יגיעו לסיום התשלומים הם כבר לא יהיו בין החיים. 

קיימת אפשרות לקחת משכנתא הפוכה. אותה הבנקים כן מאשרים במיוחד ללקוחות מבוגרים יותר. מדובר במשכנתא עם תנאים שונים ומיוחדים לשכבת גיל הזהב.

מי זכאי למשכנתא הפוכה? מה ההבדל בין משכנתא רגילה למשכנתא הפוכה? מה תרוויחו ממשכנתא הפוכה הכול בפוסט שלפניכם. 

מי יכול לקבל משכנתא הפוכה?

לקוחות בני 60 ומעלה שיש להם דירה השייכת אליהם ואין להם עליה משכנתא או הערת אזהרה.

למה לא שווה להם למכור את הנכס וזהו? כי הם רוצים לגור בדירה ומצד שני צריכים את הכסף. 

מה בין משכנתא הפוכה למשכנתא רגילה?

משכנתא הפוכה מאפשרת מגורים בנכס יחד עם קבלת הלוואת המשכנתא. תוכלו לבקש לקבל את הכסף בפעם אחת או בתשלומים כמו משכורת חודשית. תלוי מה הצורך שלכם. 

ההבדל בין משכנתא רגילה למשכנתא הפוכה הוא, שכאן אתם לא משלמים את ההחזר החודשי מדי חודש, אלא רק אחרי מות הלווים נגבה התשלום. כך ללווים אין לחץ של החזר חודשי קבוע. ובכלל, הבנק לא בודק את מצבו הכלכלי או חשבון העו"ש כי זה ממש לא משנה לו. בכל מקרה הוא מקבל את משכון הנכס ומקסימום הוא ימכור אותו ויקבל את הכסף חזרה עם הריביות.

מה תרוויחו ממשכנתא הפוכה?

תרוויחו רוגע ושלווה. אין לכם לחץ לשלם את ההחזר החודשי כל חודש. וכן, אם העבר הבנקאי שלכם לא טוב, שום גוף לא ירצה להלוות לכם כסף. משכנתא הפוכה היא פתרון טוב.

מה תפסידו ממשכנתא הפוכה?

במשכנתא הפוכה תשלמו ריבית יקרה מאוד. וכן, לא כל בנק מאשר משכנתא הפוכה. אין תחרות בשוק והמחירים גבוהים.

מעונינים במשכנתא הפוכה? אנחנו כאן בשבילכם. צוות המומחים של משכנטאצ' יתאימו לכם את המשכנתא באופן אישי. אנו מתמחים בגיוס הלוואות בנקאיות משתלמות ללקוח.

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: