כאשר תשאלו את השאלה האם כדאי להשקיע בקרקעות בישראל, אתם בעצם שואלים, האם רווחי להשקיע  בתחום הקרקעות בישראל. התשובה לשאלה תהיה שאלה נוספת, האם יש לכם בכלל הון עצמי גבוה כל כך עבור רכישת קרקע? מכיוון שאם התשובה שלכם היא חיובית, אז ודאי שכדאי לכם ללכת על זה. לקנות קרקע, זו השקעה כדאית ורווחית מאוד. אין סיבה לחשוש ממנה.

תלוי. התשובה הזו מרגיזה גם ילדים קטנים. זה ברור שאין תשובה חד משמעית לשאלה כל כך פתוחה.  זה תלוי היכן ממוקמת הקרקע, האם המקום שם מבוקש, מתפתח, פורה, בעל עבר טוב ומבטיח, היתרי בנייה ועוד. אבל החשוב ביותר הוא, אם הקרקע מיועדת לבניה, היא תהיה שווה הרבה. נכון, אתם לא תראו את הרווחים באופן מיידי, אבל ככה זה בהשקעות. צריך קצת סבלנות. תוך 10 שנים אתם כבר תרגישו את זה בכיס שלכם. ובגדול.

 

תמיד רכישת קרקע תהיה כדאית?

אבל, הסתייגות גדולה, אם אתם רוצים לחתום חוזה על קרקע מסוימת ונודע לכם שאין עדיין את האישורים לבניה, אל תכניסו את עצמכם לסיכונים. תרדו מהעסקה. גם אם זה נראה לכם זול וכדאי. אם בסופו של דבר לא תוכלו להשקיע בה לבנייה, אתם רק תהיו בהפסדים.

מה זה שלב ההפשרה?

שלב ההפשרה זהו השלב בו עוד רגע קט הולכים לגדר את הקרקע ולהתחיל עם הבניה. לכן, כאשר מציעים לכם קרקע, תבדקו את שלב ההפשרה. אם השלב מתקדם מאוד, שווה לכם לשלם על כך יותר כסף. לכן, ערך הקרקע יעלה על פי שלב ההפשרה. וזה נתון חשוב מאוד.

מה דומה בהשקעה בדירה להשקעה בקרקע?

כאשר תרצו לקנות דירה, אם הדירה היא על הנייר, היא תהיה זולה יותר. תוך מספר שנים הדירה תעלה משמעותית בערכה והרווח יהיה כולו שלכם. 

כך גם הקרקע. אם תקנו אותה עכשיו כאשר היא עדיין אינה בנויה, עוד מספר שנים  אתם עתידים למצוא את עצמכם עם נכס יקר מאוד הבנוי עליה.

אם יש לנו הון עצמי נמוך ואנחנו רוצים להשקיע בקרקע, יש לנו אפשרות?

תנסו להשקיע בקרקע זולה יותר. כן, אם יש לכם רצון להשקיע ואנרגיות בשביל זה, תלכו על זה. מה שכדאי לכם במצב כזה, זה לקנות קרקע שהאישורים שלה עדיין לא סגורים. כך המחיר שלה יהיה נמוך יותר. ובמקביל, אכן יקח יותר זמן עד שתגיעו לראות את הפירות ממנה. אבל בסופו של דבר הם יגיעו. עוד תראו אותם. אבל איך תדעו שאכן הקרקע הזו מיועדת לבנייה? בדקו האם המיקום והשטח אכן מקובלים לכך. האם יש קרקעות אחרות בסביבת מקום שכבר התחילו או סיימו בנייה. כך תוכלו לשער האם גם הקרקע עליה אתם מבררים יכולה גם היא להניב רווחים של בנייה.

פנו אלינו ואנחנו נעזור לכם!

אנו במשכנטאצ' נשמח לעזור לכם בכל מה שנוגע להשקעות שלכם. צוות המומחים שלנו כבר ליוו לקוחות רבים ליעדם המבוקש. הקליקו כעת ואנו נקבע לכם פגישת ייעוץ עם יועץ נדל"ן לשבוע הקרוב.

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: