אם אתם רוצים לקנות דירה להשקעה, מהרו לעשות את זה. עוד רגע יהיה מאוחר ואתם תדרשו לשלם על כך מחיר כבד. במלוא מובן המילה. 

הממשלה החדשה היא ממשלה פזיזה ומהירת פעולות. היא אומרת מעט ועושה הרבה. מצוקת הדיור מטרידה את המדינה. ב 10 לאוקטובר הייתה ישיבה ממשלתית שעסקה בכך. הנושאים המרכזיים שעלו היו, לתת היצע רחב יותר של קרקעות ודירות.

הממשלה כפי שסיכמנו פועלת במהירות ולעיתים בפזיזות יתר. היא מחליטה ועושה בלי לחשוב פעמיים על השלכות ההחלטות. היא יכולה להחליט היום בבוקר על החלטה שתכנס לתוקף בצהרים. וזה אכן יהיה כך. אנחנו צריכים לשמור על יד על הדופק. כל רגע יכול להביא איתו בשורה משמעותית חדשה מרעישה.

מה עכשיו?

מס רכישה למשקיעים עולה!

הממשלה רוצה לעשות סדר. היא רוצה שכבר לא יהיה שווה להשקיע בדירות. רק כך היא יכולה לנסות לעצור את הביקוש לדירות ואת עליית המחירים. לכן, הדיון בממשלה כעת הוא על העלאת המס מ 5% ל 8%! צעד זה יגרום למשקיעים להירתע מלהשקיע. כמו כן בתוכנית, המס ישתנה בין מקום מרכזי לפריפריות. במקומות מרכזיים הוא יהיה יקר יותר. כך המשקיעים יחפשו להשקיע גם במקומות זנוחים יותר.

ארנונה יקרה יותר!

קרקעות שבבעלות פרטית אינן נמכרות כמעט כי המשקיעים מחכים לעליית מחירים נוספת. המדינה לא אוהבת את זה. מה היא עושה? היא רוצה להעלות את תשלומי הארנונה שיגרמו לבעלי הקרקעות לרצות להתפטר מהן ולא להמתין עוד כמה שנים. המדינה רוצה להביא את המשקיעים בקרקעות למצב כזה בו לא שווה להחזיק בקרקעות למשך שנים ארוכות. כך המחירים לא ימשיכו לזנק.

התחדשות עירונית בפריפריות!

אם שמתם לב לכך, בפריפריות בארץ אין פרויקטים של התחדשות עירונית. למה? מכיוון שהיזמים מחפשים להשקיע בפרויקט במרכז בהתחדשות עירונית בלי להשקיע בקרקע יקרה. לעומת זאת, בפריפריות מחירי הדירות זולים יותר ואין להן הרבה ביקוש. לכן אין שום סיבה שיזמים ירצו להשקיע שם. המסקנה שהעלו בממשלה הייתה כי צריך לתמרץ את היזמים כן להשקיע בפריפריות. לא רק קרקע משלימה. כך יהיו בהן מבחר גדול יותר של דירות וכן ירוויחו את התועלת של מבנים מוגנים, בטוחים ויציבים. 

קחו לדוגמא את ראש העין שם פונו תושבים הממתינים לחיזוק הבניינים שלהם. אם המדינה תעודד את היזמים, אולי נראה פתאום שמשהו זז והתקדם בעניין. ימים יגידו. נקווה לטוב. 

מתכננים בצורה מהירה!

בגלל שבממשלה הנוכחית אין פסק זמן מספק לפני שמכניסים תיקון לחוק, העניינים יכולים להשתנות ברגע ולכן, חכם עיניו בראשו. תכננתם להשקיע בדירה נוספת? תעשו את זה בהקדם. אל תחכו להעלאת מס הרכישה. 

המידע מוגש באדיבות חברת משכנטאצ' המתמחה במציאת פתרונות משכנתא לכל גווני האוכלוסיה. רוצים לקבל משכנתא חסכונית וזולה? מעוניינים לקבל שירות של אנשי מקצוע שילוו אתכם בכל המירוץ הזה?

מוזמנים לקבל פרטים נוספים.

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: