כולנו יודעים שלקנות דירה מקבלן זה חתיכת סיכון. אבל למעשה זה לא מונע מרוכשי הדירות בארץ לנהור לחתום על חוזי רכישה מול קבלנים. ובכל זאת כדי למנוע מעצמכם עוגמות נפש, כדאי לדעת היכן נמצאות נקודות התורפה של רכישת דירה מקבלן. כאשר יודעים איפה הסיכונים, יודעים יותר להיזהר. 

זהירות! ליקויי בניה בדירות מקבלן

כאשר אתם יושבים מול הקבלן, הוא מציג לכם את מפרט הדירה אותם אתם הולכים לקבל בגמר הבניה. אבל משום מה, לא תמיד אחרי שהבניה נמצאת בשלב הסיום, מקבלים את כל ההתחייבויות של הקבלן כפי שהיה נראה קודם לכן. 

ליקויי בניה זו מילה שכואבת מאוד לרוכשי דירות מקבלן. רבים נאלצים להתמודד יום יום עם ליקויי בניה שונים. 

מספיק שהשיפוע במרפסות לא מבוצע בצורה מושלמת כדי לגרום לנזילות מקומה 4 לקומה 3.

מה עושים במצב בו רוצים להיפטר מליקויי הבניה המטרידים?

ליקויי בניה הם בהחלט דבר מטריד. ואם רכשתם דירה, יש לכם את כל הזכות לקבל אותה בצורה מושלמת. המלצה שלנו עבורכם היא להתאגד כל השכנים יחד ולהזמין חברת בדק בית. אומנם זה יעלה לכל שכן בסביבות ה 1000 + שקלים, אבל זה שווה כל שקל. 

מטרתה של חברת בדק בית, היא לבדוק את התקלות ולמצוא כמה שיותר כאלה. האינטרס שלה, זה לעזור לכם למצוא כמה שיותר תקלות, על ידי בדיקה מעמיקה בכל אחת מהדירות בבניין, ולדרוש מהקבלן לבוא ולתקן את מה שלא השלים. אם הקבלן לא מסכים, יש לכם מספיק הוכחות כדי לתבוע אותו ולזכות בדין. 

מתי הזמן להזמין חברה לבדק בית? 

הפיתוי הוא להזמין מיד בכניסה לבניין את חברת בדק הבית. אבל, חשוב מאוד להבין שיש תקלות שתגלו רק לאחר מגורים ממושכים בדירה. חבל לפספס עוד תקלות בדירה שהקבלן יתקן לכם, אם רק תדגישו לחברת בדק הבית שיש תקר מסוים. 

בטח אתם שואלים, למה שחברת בדק הבית לא תגלה לבד? כי כמה שהיא מקצועית, יש דברים שרק הדייר נתקל בהם. מצידכם יהיה הכי חכם לכתוב כל פעם שאתם חוששים שיש משהו לא תקין. 

האם אין דרך למנוע מראש תקלים בבניה? 

כמובן שיש. ההמלצה הכי יעילה כדי למנוע תקלים בבניה, היא להגיע לביקורים תדירים בדירה שלכם. תשאלו אנשים שהגיעו לדירה שלהם בתדירות גבוהה, האם הם חושבים שהם הועילו במשהו לבניית הדירה על הצד הטוב יותר? כמעט בטוח שהם יגידו לכם באופן חד משמעי שכן. כל אחד וסיבתו הוא. 

גם אנשים שגרים בדירה ישנה שהדירה שלהם עברה תהליך של תמ"א, יכולים להיתקל בבניה לקויה, ומומלץ גם להם להזמין שירות של חברת בדק בית, כדי לייעל את הבניה למקסימום שהם זכאים לה. 

רגע לפני שאתם רוכשים דירה מקבלן, מה קורה עם המשכנתא שלכם? מוזמנים לפנות למומחים בתחום. הקליקו כאן לתזמון הפגישה שתוביל את המשכנתא שלכם לפסגת ההצלחה.

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: