כולנו אוהבים להריץ עניינים. גם אנשים יסודיים רוצים לדעת שהפרויקטים שלקחו על עצמם (או שהפילו עליהם) כבר עומדים מאחוריהם. כאשר קונים מבנה ורוצים לבנות עליו, הרצון להתקדם עם התוכניות גדול יותר. כל המטרה ברכישת הנכס היא שיהיה נוח יותר. אז בבקשה, שיתנו לי…

לקבל היתר בניה זו נשמעת מלאכה כמעט בלתי אפשרית המיועדת למומחים ולחברהמנים. אבל לא, כל אחד יכול. כדי להוסיף ממ"ד לבית שלכם, אתם לא חייבים להיות חברים של ראש העיר. איך זה קורה? מה עושים? בשורות הבאות תקבלו את כל המידע!

כיצד תוציאו היתר בניה בהליך מקוצר?

כאשר אתם רוצים לשנות משהו קטן במבנה של הבניין, תהליך של קבלת אישורים לא צריכה להיות מורכבת כל כך. בעבר, לא משנה מה רציתם לבנות, כל תוספת היתה סיפור של כמה שנים עד שקיבלו את האישור הנכסף. היום, משרד הבינוי והשיכון עמל על כך שכל מי שרוצה לבנות, יוכל לעשות זאת באופן חוקי, וזאת כדי לעזור במצוקת הדיור. לכן משרד הבינוי והשיכון מאפשר בקלות להגיש בקשה להיתרי בניה.

הרעיון שעומד מאחורי העידוד של משרד הבינוי והשיכון:

משרד הבינוי והשיכון חותר לדרבן בניה חוקית. כיצד הוא יגרום לאנשים לבנות רק עם אישורים? על ידי כל שהוא מזרז את התהליך וכן מנסה לתת אישורים למי שאפשר. ישנם מקומות בהם כאשר דייר רוצה להוציא מרפסת, הוא אפילו לא חושב לבקש אישורים. אבל אם יהיה מצב בו אפשר בקלות לבקש אישור ולקבל, רוב רובם של האנשים אכן יבקשו. למה לא? אבל בשעה שכל אחד יודע שאם מבקש הוא עתיד להמתין כמה שנים ואולי גם יקבל סירוב, מדוע שיבקש?!

רוצים להגיש בקשה?

מלאו טופס בקשה. העתיקו אותו שלושה פעמים. כאשר תגישו את הבקשה ידרשו מכם גם תסריט של המבנה ועוד מספר פרטים. 

אם אתם רוצים למכור את הבית שלכם, כדאי לכם להוציא מרפסת!

כל מי שרוצה למכור את הבית שלו, מחפש קונה שישלם עליו את סכום הכסף הגבוה ביותר. זה הדבר היחיד שמעניין אותו. הוא מוכן לעשות הכל לשם כך. אם אתם מתכננים לעבור דירה בקרוב ולמכור את הבית שלכם, כדאי לכם להוציא מרפסת. בית עם מרפסת הוא בית אחר מבית בלי מרפסת. הוא שווה יותר, וגם מבוקש הרבה יותר. בניית מרפסת היא לא דבר יקר כל כך. לעומת זאת הפער במחיר הדירה כאשר היא נמכרת עם מרפסת, עולה באופן משמעותי. שווה לכם לבקש עכשיו היתר בניה. אם הכל ילך חלק, אז למה לא? ההשקעה משתלמת. 

רוצים לקבל עזרה עם משכנתא או הלוואה לשיפוץ הבית שלכם? מחפשים גוף מקצועי שיעזור לכם? אנחנו במשכנטאצ' כאן בשבילכם. צוות המומחים שלנו יעזרו לכם באופן אישי ומקצועי לקבל את ההלוואה החסכונית ביותר.

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: