בעולם המשכנתאות יש כל יום חדשות מסעירות חדשות. בתחילת החודש (דצמבר), הודיעה חברת מימון ישיר כי היא עומדת להיכנס לשוק המשכנתאות ולתחרות על המקום הראשון של החברה החוץ בנקאית המובילה. על רקע מה הגיעה ההכרזה של חברת הביטוח מימון ישיר ואיפה נמצאים הרווחים הגדולים ביותר של החברה? על שאלות אלו ועוד תמצאו מענה בפוסט הבא. 

על רקע מה הגיעה ההכרזה של חברת הביטוח מימון ישיר? 

סכומי המשכנתאות הנלקחות בישראל עולים מדי חודש. צעירים, מבוגרים וכל מי שבא לו, לוקח משכנתא בכל סכום שהוא. לא רק שהיום יש הרבה יותר אנשים שלוקחים משכנתאות לעומת העבר. אלא גם שממוצע סכום המשכנתא בעצמו עלה. כלומר, אנשים רוכשים דירות הרבה יותר גדולות, ולא מתפשרים על רמה. 

בעבר ממוצע מטרים רבועים למשפחה היה שישים מטר רבוע, והיום… תשעים מטר רבוע. זה הזוי, אבל זה מה שקורה. 

אנשים רבים שרוצים לקחת משכנתא בסכומים של היום, לא מצליחים לקבל את האישור העקרוני מהבנקים. יש כאלו שגם הלכו לחברות ענק של ייעוץ משכנתאות כדי שיעזרו להם לקחת משכנתא בנקאית, אבל זה לא הלך להם. מה הפתרון במצב כזה? פנייה לחברות חוץ בנקאיות. 

האם משתלם להתעסק עם חברת מימון ישיר? 

לאותם אלו שמעוניינים לפנות לגופים חוץ בנקאיים יש בעיה רצינית. אם לבנק הם היו אמורים לשלם חמש מאות אלף שקלים ריבית, הרי שעבור חברה חוץ בנקאית הם יצטרכו לשלם פי שלוש מסכום זה. זה פשוט לא ריאלי. ההחזר החודשי גבוה מאוד, ומוריד את כל החשק מלרכוש דירה. 

חברת מימון ישיר יוצאת בקמפיין השקה על המשכנתאות שלה. בו היא מציאה ללווים לקחת אצלה הלוואות זולות. כאשר אנחנו אומרים הלוואות זולות, לא הכוונה זולות כמו הבנקים, אלא מעט יותר יקרות מההלוואות הניתנות בבנקים. במימון ישיר טוענים כי הם מעוניינים לתת אפשרות גם ללווים המתקשים לקבל הלוואות בנקאיות, לקבל הלוואות אטרקטיביות כמעט כמו בבנקים. 

אם זה משתלם או לא לא ניתן לקבוע. מומחי המשכנתאות שלנו יוכלו לבדוק בשבילכם את האופציה המשתלמת ביותר לכיס שלכם. כי לכל אחד נתונים אחרים. כדאי לזכור שתמיד עדיף לעבוד עם בנק מאשר עם חברה חוץ בנקאית זולה ככל שתהיה.

איפה נמצאים הרווחים הגדולים ביותר של מימון ישיר? 

כיום, החברה עשתה את הרווחים הגדולים ביותר שלה על ידי מתן הלוואות לצורך רכישת רכבים. ניתן לומר כי כמעט תשעים אחוזים מהרווחים שלה נבעו מהלוואות אלו. אבל זה רלוונטי עד היום. מה יהיה בקרוב אחרי שהחברה כבר תתחיל לשווק משכנתאות? אנו מאמינים כי החברה תגדיל את הרווחים שלה, ותעשה על כך קופה רצינית. 

מרגישים שגדול עליכם לקחת משכנתא? 

פנו למומחי משכנתטאצ' שיעזרו לכם בכל הדרך עד למשכנתא שלכם. אנו מתתמחים בייעוץ משכנתאות מקצועי וחסכוני. אתם לא צריכים לדעת שום דבר על עולם המשכנתאות, כי יש מי שדואג לכם. הקליקו כאן לפגישה עם המומחים המובילים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: