מיחזור משכנתא בבנק דיסקונט

גם לכם יש משכנתא בבנק דיסקונט? רוצים להעביר את המשכנתא שלכם לדיסקונט? אתם יכולים למחזר את המשכנתא וליהנות מחיסכון גדול יותר! האם מיחזור משכנתא שווה בכל מצב? איך יודעים מתי משתלם למחזר משכנתא? כאן תקבלו תשובות.

מה זה מיחזור משכנתא?

מיחזור משכנתא הוא בעצם סילוק הלוואת המשכנתא הישנה על ידי לקיחת משכנתא חדשה בתנאים טובים יותר. מיחזור יכול להשתלם כאשר יש שינויים בשוק המשכנתאות. בנק ישראל יוצא מידי פעם בהנחיות חדשות – יש פעמים שההנחיות יכולות להביא חיסכון גדול למשכנתא שלכם.

מה חשוב לבדוק לפני שממחזרים משכנתא?

לפני שאתם רצים למחזר את המשכנתא וליהנות מחיסכון במשכנתא שלכם, חשוב שתבדקו אם המיחזור משתלם לכם. מיחזור משתלם ישאיר אתכם עם רווח, גם אחרי כל ההוצאות הנלוות כמו עלות העמלה על פירעון מוקדם, שכר עורך דין, שכר שמאי, שכר יועץ משכנתאות ועוד (- על פי הצרכים המשתנים). זה לא סוד שמיחזור משכנתא יכול להביא לכם לחיסכון של עשרות אלפי שקלים. חבל שתפספסו זאת. אך בד בבד, לא כדאי שתבצעו מיחזור לפני שאתם בודקים שאתם מרוויחים מהמיחזור.

מי יכול למחזר משכנתא בבנק דיסקונט?

אם יש לכם משכנתא בבנק דיסקונט, תוכלו למחזר אותה וליהנות מחיסכון משמעותי. גם אם המשכנתא שלכם היא לא בבנק דיסקונט, תוכלו למחזר ולהעביר אותה לבנק דיסקונט. 

בעלי משכנתאות רבים נקלעים לקושי בתזרים המזומנים. הם מוצאים את עצמם נאנקים תחת עול המשכנתא. במקרים כאלה כדאי שתבחנו אם אפשר להוזיל את המשכנתא על ידי מיחזור והקטנת גובה ההחזר החודשי. כך תוכלו לנשום לרווחה.

אם יש לכם משכנתא בבנק דיסקונט אתם מקבלים מדי שנה דו"ח המפרט את פרטי המשכנתא שלכם. בדו"ח זה תוכלו להיעזר ולבדוק את יתרת המשכנתא, מה ניתן לשנות ולשפר.

מחשבון משכנתא - גם הוא יכול לעזור לכם!

מחשבון משכנתא הוא כלי ידידותי ונוח לשימוש, תוכלו להיעזר בו לחישוב נתוני המשכנתא שלכם. תוכלו למצוא מחשבוני משכנתא רבים. לכל בנק מחשבון משכנתא משלו. כל מחשבון הוא בעל מאפיינים אחרים. אם אתם רוצים ליהנות מהוזלה משמעותית במשכנתא שלכם, נסו לחשב את נתוני המשכנתא שלכם. אתם יכולים "לשחק" עם הנתונים עד שתגיעו לנתונים התואמים לצרכים שלכם.

אז איך ממחזרים משכנתא בבנק דיסקונט?

מיחזור משכנתא בבנק דיסקונט הוא לא שונה מכל מיחזור אחר. מה שתצטרכו לעשות זה להגיש בקשה לאישור עקרוני, אחרי שיש לכם אישור כזה, יש לכם את הבסיס!  אנחנו ממליצים לכם לצבור כמה שיותר מידע על תהליך לקיחת המשכנתא. ככל שתדעו יותר, תוכלו לדעת לקראת מה אתם הולכים, תהליך מיחזור משכנתא הוא תהליך הדומה מאוד ללקיחת משכנתא. אם תפנו ליועץ משכנתאות הוא יוכל לעזור לכם, לבצע עבורכם את התהליך ולהביא למשכנתא שלכם את החיסכון הגדול ביותר. אל תהססו, פנו עוד היום למומחים שלנו. אנחנו לא בנק, אנחנו יועצי משכנתאות. בהצלחה!

אם אתם מחפשים יועץ משכנתאות שיעזור לכם עם מיחזור משכנתא בבנק דיסקונט, אתם מוזמנים לפנות אלינו לפגישת היכרות

לשיחה עם מומחה משכנתאות צרו קשר או השאירו פרטים

אצלינו תמיד תקבלו את ההצעה הכי משתלמת לכם!

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: