מיחזור משכנתא בבנק אגוד

משכנתא היא הלוואה הנלקחת למספר שנים רב. לכן, הגיוני ונפוץ מאוד למחזר את המשכנתא הישנה למשכנתא טובה, מותאמת יותר. הרי עולם המשכנתאות עובר שינויים תמידיים, גובה הריביות עולה / יורד, מדד המחירים לצרכן משתנה ואיתו גם ריבית בנק ישראל. אם מישהו לקח משכנתא כשהריבית הייתה גבוהה ולאחר תקופה הריבית ירדה, הוא יכול למחזר את המשכנתא ולהנות מחיסכון במשכנתא שלו. חיסכון ממיחזור משכנתא יכול להגיע לעשרות אלפי שקלים.

לפני שאתם ממחזרים משכנתא כדאי שתבדקו היטב שהמיחזור הוא כדאי ומשתלם. חשוב שתתאימו את תמהיל המשכנתא החדש לצרכים האישיים המשתנים. אם אתם יודעים שבשנים הקרובות גובה ההוצאות אמור לרדת, כדאי שתעלו את גובה ההחזר החודשי וכך גם תקטינו את גובה הריבית. לפעמים יודעים שבשנים הבאות גובה ההוצאות הולך לעלות (המשפחה מתרחבת, הילדים מתחתנים וכו'), ואז מיחזור משכנתא יכול לאזן את המצב ולהקטין את סכום ההחזר החודשי.

מה תוכלו לקבל במיחזור משכנתא בבנק אגוד?

  • קבלת גובה ריבית נמוך יותר ממה שיש לכם.
  • שינוי גובה ההחזר החודשי.
  • שינוי תקופת המשכנתא.

איך תדעו אם מיחזור המשכנתא משתלם?

אכן, לא תמיד מיחזור משכנתא משתלם. ההמלצה שלנו היא לבדוק מידי תקופה אם יש חדש בתחום המשכנתאות, אם ריבית מסוימת עלתה / הוסרו מגבלות (כמו העדכון האחרון של בנק ישראל על הסרת מגבלת הפריים).

חשוב שתחשבו עלות מול תועלת. בדקו כמה יעלה מיחזור המשכנתא. אל תשכחו שיש הוצאות כמו עלות שמאות, עמלת פירעון מוקדם, הגדלת ביטוח המשכנתא ועוד.

מתי מיחזור משכנתא יהיה משתלם במיוחד?

מיחזור משכנתא נכון, יכול להוזיל את המשכנתא שלכם. אם אתם יודעים שהיו שינויים משמעותיים בשוק המשכנתאות מיום לקיחת המשכנתא שלכם, כדאי שתבדקו אם גם אתם יכולים ליהנות מחיסכון משמעותי. לאחרונה, הכריז בנק ישראל על הסרת המגבלה על שילוב ריבית פריים. אם המשכנתא שלכם נלקחה לפני הסרת המגבלה, תוכלו למחזר את המשכנתא ולהוזיל את עלותה בצורה משמעותית. 

קיימים מסלולי משכנתא בריבית משתנה, על מסלולים אלו, העמלה על פירעון מוקדם תהיה זולה יותר. ולכן, גובה ההוצאות יורד – אתם אלו שמרוויחים מכך בסופו של דבר.

פנו ליועצי המשכנתאות שלנו. אנחנו לא בנק. אנחנו יועצי משכנתאות מומחים.

אם אתם מחפשים יועץ משכנתאות שיעזור לכם עם מיחזור משכנתא בבנק אגוד, אתם מוזמנים לפנות אלינו לפגישת היכרות

לשיחה עם מומחה משכנתאות צרו קשר או השאירו פרטים

אצלינו תמיד תקבלו את ההצעה הכי משתלמת לכם!

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: