לכל דבר בעולם יש מושג של מציאת חן. יכול להיות אדם שבכלל לא מוכשר, אבל הנראות שלו עצמה משכנעת. יכולה להיות שמלה לא ממש יפה, אבל כאשר היא תלויה ברישול על הקולב, היא יוצרת רושם אלגנטי ומשכנע. גם הבית שלכם צריך ליצור רושם משכנע ומושך, אם אתם רוצים למכור אותו במחיר טוב. אם פרסמתם את הדירה שלכם למכירה ואין קונים ומתעניינים, כנראה שצריך ללכת בכיוון אחר. אולי אתם צריכים להשקיע קצת יותר כדי שהדירה תיראה מתוחזקת ונעימה לעין. אבל אם אין לכם כסף להשקיע בשיפוץ פנימי יסודי, מה תעשו? הום סטיילינג זה הפתרון שלכם! בשורות הבאות תקבלו את כל המידע על הום סטיילינג וכיצד הוא יעזור לכם.

הום סטיילינג, מה זה בכלל?

הום סטיילינג משמעותו עיצוב. אם אתם רוצים לעצב את הבית שלכם בלי לשנות אותו באופן משמעותי, אתם צריכים איש מקצועי שידריך אתכם איך לעשות את זה מבלי להשקיע יותר מדי. ישנם הרבה אנשים שהבית שלהם נראה מושלם, אבל כאשר מתעמקים מגלים שהכל עניין של הום סטיילינג.

על פי מחקרים שנערכו לאחרונה, אם תשקיעו 3% בהום סטיילינג לדירה שלכם, ערך הדירה יקפוץ ב 7%! משתלם, לא? אם אתם רוצים כבר להתפטר כמה שיותר מהר מהדירה שלכם, ודאי שזה משתלם!

מה עושים?

מייפים את הכניסה לדירה!

דואגים לדלת מרשימה ומזמינה. אם הדלת שלכם  היא בצבע חום בבסיסה, תוכלו להדביק עליה טפט לבן. הרעיון הוא להחליף לצבע עדכני ומרשים.

הוציאו פריטים ישנים מהבית!

בכל תמונת מצב שהיא, מי שבתוך התמונה לא שם לב איך היא נראית מבחוץ. אם יש פריטים ישנים שכבר לא בשימוש, הוציאו אותם מהבית. נסו להיכנס לנעלי אנשים אחרים ובדקו מה נראה מיותר.

צבעו את קירות הבית!
אם החדרים שלכם בבית הם צבעוניים, תוכלו לצבוע חלקים בחדר. צבע יכול לשדרג מאוד את הבית. תוכלו לצבוע לבד וכך העלויות גם הן לא תהיינה גבוהות מדי.

מוציאים פרטים אישיים!

אדם שמגיע לראות את הבית שלכם ויראה לפניו תמונות משפחתיות גדולות וכו', לא רק שזה לא ירשים אותו, הוא גם יתרחק משהו. זה לא המשפחה שלו, ולכן הדבר יגרום לו לריחוק מסוים. לא זה מה שימשוך אותו לקנות את הבית. לעומת זאת, תמונות נוף הן נעימות ומשרות אווירה טובה לכל אחד.

התאורה בבית!

תאורה משפיעה מאוד על האווירה. לכן, בדקו אם כל הנורות שלכם בבית מספיק מאירות. אם לא, החליפו אותן. שימו לב איזה צבע יפה יותר לבית שלכם, צהוב, או לבן וכך השקיעו גם בזה עוד קצת כסף. זה לא סיפור יקר דווקא אבל זה כן משפיע מאוד.

רוצים למצוא את עצמכם כבר אחרי? מחפשים לקנות דירה לשיפור דיור ולמחזר את המשכנתא שלכם? 

פנו למשכנטאצ', המומחים בגיוס הלוואות משכנתא וכל המסביב. 

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: