לפעמים אנשים פונים אלינו בשאלה, למה אנחנו צריכים יועץ משכנתאות אם הבנק מציע את אותו שירות? אבל לא. זה לא אותו שירות. לא מדובר באותו דבר. כאן נרחיב על חשיבות הייעוץ לפני לקיחת המשכנתא ונסביר את ההבדלים בין מה שהבנק מציע לבין מה שתקבלו אצל יועץ משכנתאות פרטי. מוזמנים להמשיך.

למה חשוב להיעזר ביועץ משכנתאות פרטי?

כאשר תפנו לבנק לבקש משכנתא, פקיד הבנק יקבל את פניכם בסבר פנים יפות. הוא ממש ישמח לטפל בתיק המשכנתא שלכם. ככל שהוא יצליח לשלב לכם ריביות יקרות יותתר, כך הוא יקבל בונוס גבוה יותר. יש לו אינטרסים. הוא משרת אתכם לא בגלל שהוא דורש טובתכם, כן בגלל שהוא רוצה שתשלמו ריבית גבוהה. הוא יסביר לכם איך תוכלו להרכיב את המשכנתא ועם אלו תנאים. עד שאתם עלולים להשתכנע שאתם מקבלים שירות משתלם בחינם. 

אבל חשוב שתדעו. אם לא שילמתם על השירות, מישהו אחר דואג לשלם לו על כך. ואם הגוף הזה הוא הבנק, והבנק מחפש להרוויח ממכם ולא להיפך, אתם במצב לא כל כך טוב. זה אומר שפקיד הבנק מנסה לסחוט אתכם ואתם צריכים אדם שיעמוד מנגד. יועץ משכנתאות פרטי, מכיר את כל חוקי הבנקים. הוא גם יודע בדיוק מה מגיע לכם ואיך, והוא ידע לעמוד מול הבנקים ולדרוש את שלכם. זה השירות המרכזי שיועץ משכנתאות מנוסה עושה.

בנוסף, יועץ משכנתאות פרטי מוריד ממכם את כל העול הטכני של המשכנתא. אתם רק תדרשו לגשת לחתום על המסמכים בסוף התהליך. כל מה שבדרך קשור רק ליועץ. כך שהתקופה הזו לא תהיה מעייפת ומייגעת. 

כמה משלמים ליועץ משכנתאות?

התשלום ליועץ משכנתאות תלוי מאוד בתיק האישי שלכם. באופן כללי העלות תהיה בין 5,000 ש"ח ל 10,000 ש"ח לא כולל מע"מ. ככל שהתיק שלכם פשוט יותר הוא יעלה לכם פחות. 

לא פונים ליועץ משכנתאות בלי להכיר אותו לעומק! בררו היטב על יועץ לפני שאתם סומכים עליו ונותנים לו להשיג לכם את המשכנתא.

רוצים לדעת עוד? מתלבטים בין יועצי משכנתאות שונים? מחפשים להיות מסודרים עם משכנתא חסכונית בלי טרדות? בשביל זה אנחנו כאן. חברת משכנטאצ' מתמחה במתן שירות אדיב אישי ואכפתי לכל מי שרוצה לראות את עצמו מסודר עם משכנתא חסכונית ומשתלמת בלי לעבוד קשה. אנו נביא גם אתם ליעד המבוקש, למשכנתא שמתאימה לחיים האישים שלכם. כי מגיע לכם יותר.

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: