אם יצא לכם לקחת משכנתא בתקופת התפרצות נגיף הקורונה, ודאי נחשפתם להטבות משמעותיות וכדאיות. מדובר היה בתקופה שכל מי שרק יכל לסחור בנדל"ן מיהר לעשות זאת. המחירים ירדו והמצב הרפואי הדחוק רק היטיב עם לוקחי המשכנתאות בארץ. אבל כמובן שהיו נפגעים. הבנקים הם אלו שהפסידו מהמצב. הם נאלצו להוריד ביריביות וכן הם לא עמדו בעומס של כמויות הדרישות למשכנתא. בתקופה האחרונה הוחלט כי בקרוב יופסקו ההטבות וההזדמנות להספיק אותן עוד רגע פגה.

למה הבנקים קורסים?

שוק הנדל"ן בתקופת הקורונה שופר באופן משמעותי. כאשר השינוי המשמעותי ביותר היה הסרת מגבלת הפריים. הסרת מגבלה זו גרמה להורדה משמעותית בהחזר החודשי לכל מי שלוקח משכנתא. כך זוגות צעירים רבים התעוררו לקנות דירות ולקבל תנאים טובים בטרם יעלו המחירים. לפעמים הגיעו משפחות למסקנה כי רכישת דירה במקרה שלהם תהיה זולה יותר מתשלומי שכירות וכדאית לטווח הרחוק. בסופו של דבר במשך השנה נלקחו משכנתאות על סך של 95 מיליארד ש"ח. מדובר בחציית שיא של עשרות אחוזים!

כמובן שהשירות של הבנקים ירד מעט בגלל העומס הרב והביקוש לפקידים ולשירות. כאשר במקביל עובדים רבים חלו ובודדו ויצאו לחל"ת כך שהיה מחסור משמעותי בכח אדם.

זו ההזדמנות שלכם לחסוך כסף!

בתחילת חודש ספטמבר הודיע בנק ישראל כי תוך זמן קצר יבוא קיצן של ההקלות שניתנו בתקופת הקורונה בתחום המשכנתאות. בבנק ישראל רוצים להחזיר את המצב לקדמותו וליצב את המצב הכלכלי בארץ. שינויים יתחילו כבר מאחרי ה30/09/21 שאז לא תינתן האפשרות לקבלת הלוואה להון עצמי תמורת שעבוד נכס אחר.

מה יקרה כאשר יסורו ההטבות?

על פי התחזית הנצפית והנראית לעין, כאשר בנק ישראל יפסיק עם ההטבות שניתנו עד כה, הביקוש למשכנתאות ירד באופן משמעותי. אנשים יבינו שלא שווה להם לקחת משכנתא. זה יוצא סיפור יקר ולא משתלם בכלל. וזוהי באמת המטרה העיקרית של בנק ישראל. להנמיך את עוצמת הביקוש לדירות וכך להוריד גם את מחירי הנדל"ן בארץ. יצליח או לא? קשה להאמין שהמירוץ אחר הדירות בישראל יפסק…

נצלו את הימים האחרונים!

נותרו ימים ספורים עד לשינוי הצפוי. עד אז תוכלו לממש את כל ההטבות וההקלות שניתנו לטובת תקופת הקורונה. זוהי ההזדמנות שלכם להספיק למשכן נכס קיים, לסגור הלוואות וכו עד ליום בו יחולו השינויים.

התייעצו עם אנשי מקצוע!
הבנקים עמוסים כעת לעייפה. אין להם רגע אחד פנוי להעיף מבט על לקוחות ולהסביר נתונים והצעות כדאיות. זה המקום לפנות ליועץ משכנתאות שיעזור לכם לקבל את מקסימום ההטבות שניתן. 

רוצים להספיק את המחירים הזולים? מחפשים משהו שיעזור לכם לקחת משכנתא בתנאים טובים? אנו במשכנטאצ' כאן בשבילכם. צוות המומחים שלנו יעזרו לכם לקבל משכנתא אטרקטיבית ומשתלמת. אנו מתמחים במיוחד במתן שירות מקצועי ואמין לכל לקוח ולקוח. אנו נדאג למשכנתא שלכם.

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: