משכנתא היא מוצר ידוע ומוכר לכולם. במיוחד בדורנו בו מחירי הדירות מזנקים ועולים ואין מי שיעצור בעדם… לפעמים נראה לנו שיגיע יום ורק אילי ההון ירכשו דירות. נו, נקווה שלא כל כך מהר נגיע ליום הזה. בינתיים אנשים מנסים להתמודד עם משכנתאות מופרזות והון עצמי מינימלי בסיסי. אנו מאחלים לכולכם הרבה הצלחה במשימה. גם אם כבר לקחתם על עצמכם משכנתא וגם אם אתם מתכננים לעשות את זה  בקרוב. 

ולעניינו, הכתבה הבאה תעסוק במשכנתא המיועדת לבני הגיל השלישי, אלו שהבנק לא מאשר להם לקבל משכנתא רגילה, כי הם כבר חצו את תקופת החיים שלהם והבנק חושש שהם לא יספיקו לשלם את המשכנתא עד תומה…

מי צריך משכנתא בגיל הזהב?

איך מקבלים את הכסף במשכנתא פנסיונית?

ישנן 3 אופציות כיצד לקבל את כספי ההלוואה:

1. בפעימה אחת. תוכלו לקבל את כל כספי ההלוואה בפעם אחת. זה יתאים לכם אם תרצו את הכסף למטרה ספציפית. כמו לצורך טיפול רפואי וכו'.

2. גם במשכנתא זו ישנם מגוון מסלולים. תוכלו לבנות תמהיל משכנתא  שיתאים לצרכים  האישיים שלכם.

3. תוכלו לקבל את הכסף בתשלומים חודשיים. אם אתם רוצים את הכסף בשביל הלחם והחלב שלכם, למשכורת חודשית, תוכלו לחלק את הכסף לתשלומים ולקבל מדי חודש משכורת חודשית.

כיצד תחזירו את כספי ההלוואה?

את כספי המשכנתא תוכלו להחזיר עד 30 שנה מהיום בו לקחתם אותה. במשכנתא 60 מגדירים מראש באיזה תאריך מחזירים את הריבית. אם לא מחזירים אותה עד אותו היום, מהיום הזה והלאה, משלמים על הריבית, ריבית דריבית. 

כאשר תגיעו למועד תשלומי הריביות, תוכלו לבחור כיצד להחזיר את כספי ההלוואה:

או שתשלמו את הכסף מדי חודש כהחזר חודשי. או שתפרעו את ההלוואה באמצעות הלוואת בלון.

גם בהלוואת בלון יהיו לכם אפשרויות שונות. תוכלו לשלם את הכסף בפעם אחת או במספר תשלומים ואפילו למחזר את המשכנתא הקיימת למשכנתא זולה וחסכונית יותר. כמו כן, תוכלו למכור את הנכס שלכם וכך להסדיר את החוב.

לפני שתבחרו באפשרות המתאימה לכם, חשוב מאוד להתייעץ עם איש מקצוע. יועץ משכנתאות מנוסה יעזור לכם להחליט  מהי הדרך המתאימה לכם לשלם וכיצד תוכלו לחסוך גם כאן.    

בני הגיל השלישי, בשבילכם משכנתא פנסיונית מתאימה במיוחד. בתנאי שאתם נדרשים לסכום כסף גדול. 

אבל אתם מוכרחים לקחת בחשבון, משכנתא כזו היא משכנתא יקרה מאוד. הריביות תהיינה  גבוהות ואם תצטבר ריבית דריבית סכום ההחזר עלול גם להכפיל את עצמו מסכום ההלוואה! 

וכן, הילדים שלכם עלולים לשלם על כך מחיר יקר. אם הם ידרשו למכור את הנכס שלכם, הירושה שלהם, כדאי לכם לשאול קודם את דעתם על  כך. בסופו של דבר הם אלו שישלמו את המחיר. הם ישלמו את המשכנתא. או בכספם שלהם או בויתור על  הירושה.

נקודה נוספת שחשוב שתקחו בחשבון, אם הבית שלכם מושכר, הבנק ידרוש מכם להחתים את הדיירים על כך שהם מוכנים שתמשכנו את הבית.

אז הבנו שלקחת משכנתא פנסיונית היא לא דבר של מה בכך. צריכים לעשות את כל  השיקולים המתאימים ולהחליט מתוך התייעצות עם איש מקצוע. אנו במשכנטאצ' נשמח לעזור לכם לעשות את הצעד הזה בצורה הנכונה והחכמה ביותר. כך שרק תרוויחו מהנכס שלכם. חייגו עכשיו למומחים בתחום.

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: