אם אתם עמיתי חבר ומעוניינים לקחת משכנתא, אתם ודאי רוצים לדעת למה אתם זכאים. כן, הבנקים יתנו לכם תנאים טובים יותר. מה, מי וכיצד? את התשובות לשאלות תמצאו בשורות הבאות!

מה תוכלו לקבל בתור עמיתי חבר?

ישנו מועדון מיוחד הוא ממונה על הפעילות הצרכנית של חיילים, קצינים ומשרתים והוא זה שדואג להם לזכויותיהם. מועדון חבר נותן לחברים בו הטבות מיוחדות למוצרים שונים וכן, גם בלקיחת משכנתא. לא כל החברים מודעים לזכאות שלהם. וכמובן שלא יודעים איך מקבלים את ההטבות. בדיוק בשביל זה אנחנו כאן. יועץ משכנתאות מנוסה יעזור לכם לקבל את כל מה שמגיע לכם בשלמות ובמהירות.

מהו יחסם של הבנקים לחברי חבר?

הבנק מבחינתו רואה את עמיתי חבר כלקוחות פוטנציאלים ביותר. לרוב מדובר באנשים שמשתכרים באופן קבוע במשכורת גבוהה יחסית ממשרד הביטחון. לכן, התנאים שהם יקבלו מהבנק יהיו טובים מאוד כמעט כמו לעובדי בנק. הבנקים יציעו להם ריביות נמוכות יותר ותנאים אטרקטיביים, העיקר שיהיו הלקוחות שלהם ויקחו בבנק שלהם את המשכנתא.

מועדון חבר עוזר למשכנתא?

אם אתם חברים ורוצים לקבל משכנתא זולה וחסכונית בתור חברים במועדון חבר, אתם מוזמנים לפנות לפתיחת חשבון בבנק אוצר החייל. למה? מכיוון שלמועדון חבר ישנן מניות רבות באוצר החייל והוא מעדיף שתקחו משם את ההלוואה. את כל התהליך ללקיחת משכנתא תעשו בחשבון החבר שפתחתם, אבל את המשכנתא תקבלו בפועל בבנק הבינלאומי בדלפק. 

אילו הטבות תקבלו בתור חברים בבנק אוצר החייל?

ראשית, כאשר תדרשו לשלם על עמלת פתיחת תיק יגבו ממכם רק 50% מהתשלום המקובל. 

לא מדובר בהנחה כל כך גדולה. לכן לא כדאי לפנות מייד לבנק אוצר החייל. כדאי לכם לבדוק לפני כן בבנקים אחרים אלו תנאים תוכלו לקבל שם ואחר כך תשוו ביניהם. רק כך תדעו מה עדיף לכם ומה יצא לכם  זול יותר. כמובן שכל זה חייב להיעשות בליוויו של יועץ משכנתאות מנוסה שיעזור בכל התהליך. הוא יבדוק את הנושא לעומק ועם ניסיונו הרב ידע להמליץ לכם איך ובאיזה בנק לבחור.

עמיתי חבר? רוצים לקחת משכנתא? מעוניינים לקבל תנאים טובים ולהשיג את המשכנתא החסכונית ביותר? הכירו את חברת משכנטאצ'. אצלנו תפגשו את המומחים בארץ. בחברתנו יועצי משכנתאות, כלכלנים בכירים ופקידי בנקים מקצועיים לשעבר, אשר כולם כאחד כאן כדי לעזור לכם להשיג את המטרה. אנו נעשה הכל כדי להוציא אתכם עם משכנתא המותאמת לכם באופן אישי עם ריביות זולות וחסכוניות. מבחינתנו, המשכנתא שלכם לא צריכה להפוך לסבל ולמטרד. היא צריכה להתאים לכם, למשכורת ולהוצאות ופשוט לעזור לכם לקנות את הדירה המיוחלת. הקליקו כעת ותזכו גם אתם בשירות אדיב ומקצועי!

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: