ביטוח. אם לא זה אין כלום. אין משכנתא, אין דירה, אין…

איך מרשה לעצמו הבנק לשים כל כך הרבה כסף על קרן הצבי? בעצם נתינת אישורי המשכנתא, מסכים הבנק לכך שמיליון שקל שלו (פחות או יותר) נמצאים בסיכון, כי במקרה שיגרם נזק לדירה\ללווה עצמו חלילה, ללווה לא תהיה דרך להמשיך ולהחזיר את המשכנתא. 

 בדיוק לשם כך, מחייב הבנק את כל אחד מקהל לקוחותיו, להצמיד למשכנתא ביטוחי משכנתא.

ברור שמי שיוצא הכי מורווח מכל העסק הזה, אלו אתם. הבית שלכם מכוסה על כל צרה שלא תבוא. אבל מה שעוד ברור הוא, שמי שמשלם את כל העסק הזה זה גם אתם. 

יצא לכם לערוך השוואה בין הסופרים השונים שאתם מכירים לפני היציאה לקניות במטרה לחסוך כמה שקלים? קל וחומר, כאשר הולכים להתחייב לתשלומים בהוראת קבע ל 25+ השנים הבאות. חשוב לעשות סקר שוק מעמיק ולא להתעצל! 

כי אם זמן שווה כסף, כמובן שגם כסף שווה כסף. וכל הוזלה של כמה שקלים בתשלומים החודשיים, עלולה להגיעה לחיסכון של עשרות אלפי שקלים בסופו של תהליך.

איך עוזר הביטוח בשעת צרה?

מה שקורה בשעת צרה, במקרה בו ללווה אין אפשרות להמשיך ולשלם את המשכנתא, חברת הביטוח תסלק עבורו את המשכנתא במלואה במנה אחת גדולה. כמובן שלשם כך יש צורך רב בהוכחת המקרה, עירוב של המשטרה במקרה של שריפה… ואם מבחינת חברת הביטוח הכל תקין (הרי היא תחפש את כל התירוצים שבעולם על מנת להימנע מפריעת החוב שלה), יתרת ההלוואה תסולק.

מה נשתנה בשוק הביטוחים היום?

בדיקת ביטוחים קיימים:

כמו כל דבר, בימינו הכל יותר משוכלל, יותר אטרקטיבי, יותר נוח… העיקר, "בואו אלינו".

ומה לא טוב בזה? ניתן דוגמא ספציפית. אדם לקח ביטוח חיים לפני 10 שנים, שכולל גם פוליסת ניתוחי חירום. ואחרי 8 שנים הציעו לו מקופת החולים להגדיל את הכיסוי הרפואי. הוא אינו מודע לכך שהוא כבר מכוסה מקסימלית מטעם חברת הביטוח. ומה יצא? כפל ביטוחים. איך מגלים את הכפילויות הללו? כאשר עושים השוואות, בודקים את הפוליסות לעומקן, מגלים זיכויים כפולים וכמובן גם תשלומים כפולים.

אם יש לכם ביטוח פעיל ואתם רוצים להתייעל ולהפסיק לזרוק כסף לפח, הגיע הזמן לעשות סדר ביטוחי. 

סקר שוק לפני בחירת ביטוח למשכנתא:

סקר שוק, בדיקת נתונים והשוואות… נשמע לכם גבוה מדי? כל מה שצריך זה, להגיש את אותו דו"ח ביטוח אותו דרש ממכם הבנק עבור אישורי המשכנתא, לכמה חברות ביטוח שונות. בהמשך תוכלו לראות מאיזו חברת ביטוח קיבלתם את הצעת המחיר הזולה ביותר.   

אתם בטוחים שאתם לא משלמים לחינם?

בשוק הביטוחים קיימות פוליסות שונות שעולות כסף רב. לחולי סכרת, למבוגרים, לבעלי מוגבלויות שונות, בדקו שחברת הביטוח לא הצמידה לכם פוליסה יקרה שלגביכם היא מיותרת לגמרי.

הידעתם?

50% מלקוחות חברות הביטוח, משלמים כפל ביטוחים או פוליסות יקרות שמיותרות להם לחלוטין!!! 

אל תתנו לחברות הביטוח לחגוג עליכם. 

תיישמו, תחסכו!

אנו במשכנטאצ ראינו צורך להציג בפניכם את הנתונים כי כשלוקחים ביטוח משכנתא זה הזמן לעשות סדר גם בנושא הביטוחי. צריכים עזרה עם המשכנתא שלכם? רוצים לבדוק את כדאיות מחזור המשכנתא שלכם? השאירו פרטים ליצירת קשר.

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: