חולמים לקנות דירה אבל אין לכם מספיק הון עצמי? מעוניינים להגדיל את סכום הכסף שברשותכם? לפניכם טיפים מעשיים להגדלת ההון העצמי. כי רק אחרי שיש הון עצמי מספק אפשר להתחיל בחיפושים אחרי הדירה המיוחלת.

איך מגדילים הון עצמי?

מלווים!
אם יש לכם סכום כסף גדול יחסית אבל לעומת הדירה המיוחלת הסכום קטן. למקרה כזה תוכלו לקחת הלוואה עם ריבית. אבל חשוב מאוד שתקפידו על כך שהריבית תהיה נמוכה ולא יקרה. לפניכם מספר אפשרויות להלוואות עם ריבית נמוכה ומשתלמת:

הלוואה מקרן השתלמות

אם יש לכם קרן השתלמות ממקום העבודה שלכם, תוכלו ללוות מהקרן ולקבל ריבית נמוכה מאוד. כך הקרן ממשיכה לצבור תשואה ואתם מרוויחים ריבית משתלמת.

הלוואה  מחיסכון הפנסיה

אם עבדתם בעבר או בהווה, צברתם פנסיה. תוכלו ללוות מקרן הפנסיה ולקבל ריבית משתלמת מאוד. עם הזמן תשלמו את ההחזר החודשי ותחזירו לעצמכם את הפנסיה לעתיד.

הלוואה מקרובי משפחה או חברים

אם יש לכם חבר או קרוב משפחה מסור ואמיד, תוכלו לבקש את טובתו שילווה לכם כסף. שימו לב, חשוב להקפיד על כך שתנאי ההלוואה יהיו רשומים וחתומים בצורה ברורה על מנת לחסוך אי הבנות או תקלות בפירעון ההלוואה.

ממחזרים משכנתא קיימת!

אם יש לכם דירה אבל אתם פשוט רוצים לקנות דירה נוספת להשקעה, תוכלו למחזר את המשכנתא הקיימת ולהגדיל אותה. כמובן אם המשכנתא לא על חשבון 75% מהדירה אלא על פחות. 

בדרך כלל זה יהיה אפשרי כי את הדירה קניתם לפני מספר שנים ובמשך השנים ערכה עלה כך שהיום תוכלו למשכן אותה על יותר הרבה כסף.

קונים דירה זולה ומרוויחים!

אם יש לכם הון עצמי שמתאים לרכישת דירה במקום זול יותר, מהרו לקנות דירה להשקעה. כך השכירות תשלם את השכירות שלכם. במשך השנים הדירה תעלה את ערכה וכך מהר מאוד ההון העצמי שלכם יגדל ותוכלו לקנות דירה במקום שרציתם.

הגדילו את ההכנסות שלכם!

כמה פשוט ככה מורכב. חפשו דרך להגדיל את ההכנסות שלכם. הוסיפו שעות עבודה. חפשו מקום עבודה נוסף לעבודה צדדית או כל רעיון אחר שעולה לכם.

מחפשים לרכוש דירה למרות שיש לכם הון עצמי מוגבל? בשביל זה אנחנו כאן. צוות משכנטאצ' ישמח לעזור לכם לקחת משכנתא בלי טרדות.

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: