כל מי שיש לו קרן השתלמות יודע כי הוא יכול לקחת הלוואה מקרן ההשתלמות בלי לשלם על כך ריביות. מה קורה כאשר תרצו לקחת משכנתא? משתלם ללוות כסף מהקרן לטובת צמצום המשכנתא? בשורות הבאות תקבלו את כל המידע לגבי קרן השתלמות. מתי ומה הוא שווה ואיך כדאי להשתמש בו. המשיכו אתנו למסקנות.

מה קורה בקרן השתלמות?

בקרן השתלמות הריביות הן מינימליות ביותר. פריים מינוס חצי עד פריים פלוס חצי.

אם קרן ההשתלמות שלכם לא נזילה, תוכלו למנף אותה עד 50% מערך הקרן.

תוכלו לקחת הלוואה מקרן ההשתלמות בבלון חלקי. זאת אומרת, במשך כל תקופת ההלוואה תשלמו את הריביות ואת הקרן תחזירו ביום אחד ביום הפירעון.

אם הקרן שלכם נזילה, עד 80% מהכסף יוכל להיות ממונף.

שני צדדים לכל מטבע. גם כאן, מצד אחד תוכלו להרוויח הרבה מהלוואה מהקרן. מצד שני לכל דבר טוב יש מחיר

למה כדאי לקחת הלוואה על חשבון קרן ההשתלמות?

אז לפני הכל, אם תקחו הלוואה מהקרן, תקבלו הלוואה זולה מאוד. כמעט ולא תשלמו עליה ריביות. הלוואה זולה שכזו לא תוכלו למצוא בכל מקום אחר. במקביל, הכסף שיש לכם בקרן, ממשיך לצבור תשואה ואתם ממשיכים להרוויח.

למה לא כדאי לקחת הלוואה מקרן השתלמות?

בהלוואה מקרן השתלמות תוכלו לפרוס את ההלוואה למקסימום 7 שנים. לכן תצטרכו לשלם החזר חודשי גבוה. אז למרות שתשלמו ריבית נמוכה מאוד אולי אפילו אפסית, מבחינה פרקטית אתם צריכים לשלם הרבה כסף כל חודש. לא כל אחד יכול לעמוד בזה. 

קחו גם בחשבון שקרן השתלמות זו השקעה. לכל השקעה יש סיכויים וסיכונים. אף אחד לא הבטיח לכם שההשקעה שלכם בטוחה לגמרי. לכן אתם גם מרוויחים מקרן השתלמות בגלל שהיא לא מבטיחה רק 100% הצלחה.

אז מה נכון לעשות? מה כדאי יותר?

התשובה השנואה על אנשים רבים תקפה גם כאן. תלוי. תלוי אם אתם רוצים לקחת משכנתא לטווח קצר יחסית ולשלם החזר חודשי גבוה, לא תשלמו ריביות יקרות. ואם ככה, לא מומלץ לכם לבזבז זאת כקרן ההשתלמות שלכם. אבל אם לעומת זאת המשכנתא שלכם היא טיפוסית ומתפרסת לאורך שנים ארוכות, בדרך כלל על ידי הלוואה מקרן ההשתלמות תחסכו הרבה כסף. כי לא תשלמו על הסכום הנלווה ריבית יקרה. זכרו, ככל שסכום המשכנתא נמוך יותר, התנאים טובים יותר. כך כן תחסכו במשכנתא באופן משמעותי.

רוצים לקחת משכנתא עם תנאים טובים? מחפשים דרך להלוות כסף עם הריביות המינמילית ביותר?

הכירו את חברת משכנטאצ'. חברתנו מתמחה במתן שירות אדיב ומקצועי לכל מי שרוצה לקחת משכנתא חסכונית ומתאימה.

אני רוצה לפגוש יועץ משכנתאות מחברת משכנטאצ' שיעזור לי עם המרוץ למשכנתא.

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: