אחד המרכיבים הבסיסים ביותר של לקיחת משכנתא הוא רכישת פוליסת ביטוחים. אחרת, לא תוכלו לקבל משכנתא מהבנק.

כאשר תרצו לקחת משכנתא מהבנק, הבנק ירצה לבטח את עצמו שאתם אכן תשלמו את כל הכסף ובזמן. הוא רוצה למנוע מעצמו כל סיכון אפשרי. אם חלילה הלווה ימות, מי ישלם את המשכנתא? חברת הביטוח המבטחת את הלווה. זוהי הסיבה שהבנקים לא יסכימו לאשר לכם הלוואות בלי שתבטחו את עצמכם בביטוח חיים. רק כך הם יכולים להיות רגועים שבכל מקרה הם יקבלו את הכסף חזרה בשלימות ובמועד המסוכם מראש.

על כמה כסף תבטחו את עצמכם בביטוח חיים?

בעיקרון אתם נדרשים לבטח את עצמכם לבטח את עצמכם בביטוח חיים על פי גובה המשכנתא. הסיבה לכך היא שהחיים שלנו שווים בלי גבול. אין גבול לערך החיים שלנו. אבל מכיוון שהמטרה שלכם בביטוח למשכנתא היא לרצות את הבנק, אתם יכולים לבטח את עצמכם בביטוח חיים על פי גובה המשכנתא. כאשר במשך השנים מחיר הפוליסה שלכם יורדת בהתאם לגובה המשכנתא שהולך וקטן.

אתם יכולים לבטח את עצמכם על סכום כסף גדול יותר!

יש לכם גם אפשרות להחליט שאתם רוצים להרוויח מהסיפור הזה. אתם יכולים לקבוע מראש שאתם רוצים לרכוש פוליסת ביטוח חיים יקרה יותר ואם חלילה יקרה לכם משהו, תקבלו פיצוים גבוהים יותר. כך תשלמו יותר כסף מדי חודש, אבל אם חלילה אכן יקרה לכם משהו, תרוויחו גם אתם כסף ולא רק הבנק.

האם אפשר למחזר את הביטוח?

אם אתם רוצים למחזר את המשכנתא שלכם, גם פוליסת הביטוח שלכם כבר לא תתאים למשכנתא. אתם אכן יכולים למחזר את הביטוח אבל תדרשו להיבדק מחדש. מכיוון שחברת הביטוח תרצה לוודא שכל הנתונים שהיו בעבר עדיין רלוונטיים לגביכם.

רוצים לדעת עוד על תהליך לקיחת משכנתא? מעונינים להתכונן למשכנתא שלכם כמו שצריך? בשביל זה אנחנו כאן. חברת משכנטאצ'. צוות המומחים שלנו יעזרו לכם לקבל משכנתא במהירות ובקלות. אנו שמים דגש על התאמה אישית לכל לקוח והחיסכון המתאים לו. הקליקו עכשיו ואנו נפגיש אתכם עם יועץ משכנתאות מנוסה מהצוות שלנו. 

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: