הדירה שלכם עומדת למכירה כבר כמה חודשים? לא מבינים למה אנשים מגיעים לראות את  הבית שלכם ואף אחד לא מתקדם לכיוון של סגירה? רוצים לעבור דירה אבל עדין לא הצלחתם למכור את הדירה הישנה? הפוסט הזה יעזור לכם! הכירו את המושג של הום סטילינג. כך תוכלו למכור את הבית שלכם במהירות ובמחיר גבוה. זה הולך להיות מעניין.

הום סטיילינג, מה זה בכלל?

הום סטיילינג זהו תחום של עיצוב. אם הבית שלכם ישן, או אפילו לא מעניין, תוכלו עם מעט כסף והרבה הבנה בתחום לעצב אותו מחדש ולגרום לו להיות נעים ומושך. יש אנשים שנולדו עם הכישרון הזה ותורמים ממנו לאחרים. אם אתם רוצים שהבית שלכם ימשוך אנשים אחרים, ימשוך קונים פוטנציאלים, זה המקום להזמין מישהו שמבין בהום סטיילינג. שידע לאמר לכם מה ואיך להוסיף או לשנות בבית שלכם כדי לגרום לו להיות מזמין יותר. וכך הוא ימכר במחיר טוב ובקלות.

כיצד תשווקו טוב את הדירה שלכם?

  1. שדרגו את הכניסה לבית! 

יש מושג של "אין כמו רושם ראשוני". התפיסה הראשונית שלנו משפיעה מאוד על ההחלטה הסופית. לכן, השקיעו בשדרוג הכניסה לבית שלכם. תוכלו לכסות את הדלת בטפט יוקרתי כדי לשוות לה מראה חדש. קנו שטיח חדש שיזמין להכנס הביתה ודאגו לכך שאין לכלוך בכניסה לבית.

  1. הוציאו חפצים מיותרים מהבית!

זה הזמן לרוקן את הבית מכל החפצים המיותרים שהוא מכיל. אין סיבה לשמור גרוטאות עד להוגעה חדשה. מדי יום אתם צוברים חפצים מיותרים שמעמיסים על הבית שלכם וגורמים לו לפעמים להראות כמחסן גרוטאות. ואפילו אם לא ממש גרוטאות, הם יוצרים אווירה של בית עמוס וצפוף. וזה הדבר האחרון שאתם רוצים ליצור.

3 . הסירו תמונות משפחתיות מהקיר!

אם הבית שלכם מקושט בתמונות משפחתיות, יפה מאוד. בשבילכם זה נעים. אבל קחו בחשבון שכאשר אדם מגיע לראות ולהתרשם מבית אחר, הוא רוצה לדמיין את עצמו חי שם. תמונות משפחתיות ירחיקו אותו מהבית שלכם. הם לא ירגישו בנוח. כדאי לכם להוריד את התמונות ובמקומן לתלות תמונות נוף השראתיות שימשכו את הקונים להשאר בתוך הבית הקסום.

4. החליפו את התאורה שבבית!

תאורה היא אחד הדברים המשפיעים ביותר על האווירה. בחרו בתאורה שתאיר את הבית ותגרום לו למראה מואר ונעים. לפעמים תאורה יוקרתית יכולה לייקר את הבית וליצור יוקרה וסטייל.

5. שיש פנוי!

לא תאמינו כמה שיש פנוי וריק נראה מרשים. ולהיפך. שיש עמוס ומוזנח פשוט מרחיק ודוחה. אפילו אם המטבח שלכם ישן, אם הוא  נקי ופנוי הוא יהיה נעים לעין.

רוצים למכור את הבית שלכם במחיר גבוה? מחפשים לקנות בית חדש בתנאים המתאימים לכם? אל תישארו מאחור! פנו עוד היום ליועץ משכנתאות מומחה שיוביל את המשכנתא שלכם להצלחה!

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: