אם אתם זוג צעיר או שילדכם עומד בשלב הזה, אתם ודאי מכירים מקרוב את התחושה והרצון לקנות בעצמנו בית. במבט ראשוני, מצומצם ואולי תינוקי מעט, נראה שכל אחד יכול לפרגן לעצמו לקנות דירה בצורה של לקחת משכנתא. כל אחד יכול לקחת משכנתא, לא? אז תקח וכך תקנה. מה הסיפור הגדול?

אבל כשמכירים את זה לעומק, כאשר יודעים מה זה אומר לקחת משכנתא, במה כלול הדבר, מבינים שלא מדובר בעוד פעוולה של מה בכך. לא כל אחד יכול לקבל משכנתא מהבנק. זה לא כל כך פשוט. מה כן? איך תוכלו לממש את חלומכם בכל אופן ולרכוש דירה? הפוסט הבא יעזור לכם.

מה גורם לרכישת דירה להיות פרויקט יקר ומורכב כל כך?

מחירי הדירות בארץ רק מטפסים ועולים. אין מי שלא חרד מכך ונבהל לקרוא את שורות העיתון המבשרות על עלייה נוספת ובפועל מכירת דירות במחיר יקר יותר משנה שעברה! אבל זה קורה רק כאן בארץ. העלייה הדרסטית הזו היא נחלת מדינת ישראל. היא לא מנת חלקם של האמריקאים והאירופאים. רק זוג שיש לו הורים בעלי יכולות כלכליות מסוגל לאפשר לעצמו לקנות דירה בארץ. 

מה עושים? המדינה רוצה לעזור לכם!

המדינה שואפת שלכל אזרח יהיה דירה. היא תרצה לעזור גם לכם להגיע לזה. אבל היא לא תעזור לכל מי שיטען שאין לו דירה או תמיכה. יש לה תנאים למי היא תתן מענקים שיעזרו להם להגיע למטרת רכישת דירה.

מי יכול לקבל מענק לרכישת דירה?

משרד הבינוי והשיכון בודק אתכם. אם אתם תעמדו בתנאים שהוא יציב, תוכלו לקבל את העזרה לרכישת הדירה העתידית שלכם.

  1. אם אינכם נשואים ואתם מעל גיל 30 בלי דירה.
  2. אם אתם זוג צעיר חדש וטרי.
  3. אם שירתם בצבא או בשירות לאומי.
  4. אם אתם נשואים תוכלו לקבל על פי מספר שנות הנישואים.
  5. אם יש לכם אחים/ות תוכלו לקבל על כל אחד מהם נקודות.
  6. אם אתם זוג המוכר בציבור.
  7. אם אתם עומדים 3 חודשים לפני נישואים.

אם יש לכם מינימום 600 נקודות זיכוי, תוכלו לקבל במשכתנא שלכם מסלול זכאות שיקל עליכם מאוד. כמו כן, תוכלו להכנס להגרלות של דירות של מחיר למשתכן. 

ישנה תוכנית המכונה 10+ שאם אתם נשואים לפחות 10 שנים, גרים כאן בישראל לפחות 10שנים ומקבלים קצבה חודשית מביטוח לאומי על שני ילדים לפחות, תוכלו לקבל מענק בגובה עד 132,000ש"ח.

אם אתם זכאים לכל אלו, אל תרגישו כאילו עושים ממכם מסכנים. סך הכל מדובר באנשים נורמליים שחיים בצורה הגיונית ונורמלית ופשוט אין להם מהיכן להשיג הון עצמי למשכנתא במחירי הדירות היקרים היום.

אנו במשכנטאצ' כאן בשבילכם לכל שאלה או בקשה. אם אתם רוצים לקנות דירה ומעוניינים בעזרה מקצועית, אנו נעזור לכם לעשות את זה מתוך דאגה לחיסכון המקסימלי.

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: