שקועים עמוק בתוך המינוס? רוצים לצאת ממנו בכבוד? הפוסט הזה יעזור לכם. בשורות הבאות תקבלו את מידע והכוונה בדרך לייצוב מצב חשבון הבנק שלכם. 

כמעט כל חשבון בנק שחי כבר כמה שנים 'זכה' להיות במינוס. בישראל התופעה הזו מוכרת למדי. אולי יותר מדי. לא נכנס להיקף התופעה וכמה גרוע שאדם מכניס את עצמו למינוס בלי לדעת איך יצא ממנו. יותר מזה, איך אנשים ממשיכים לקנות מותרות, מוצרים לא חשובים על חשבון חשבון הבנק הריק?! לא נקבל תשובה על כך. זוהי בעיה נפוצה, מוכרת וכואבת והרבה פעמים אין עליה מענה.

אבל בתכל'ס, מה עושים כדי לצאת ממינוס? קודם כל מתחילים לחיות נכון. אבל במקביל חייבים לסדר את העניינים בבנק. אי אפשר להמשיך להתנהל בשלווה. הבנקים גם לא אוהבים מינוסים והם עלולים לצבור לה ריבית והצמדה יקרים. ממינוס חייבים להתפטר כמה שיותר מהר. אחרת הוא יגדל ויגדל עד יהיה קשה מאוד לעזוב אותו.

אין לכם משכנתא על הדירה שלכם?

אם הדירה שלכם לא ממושכנת לבנק, יש לכם אפשרות למשכן אותה וכך לקבל הלוואה מהבנק שתכסה את החוב שלכם אליו. זוהי אפשרות לקבל מהבנק הלוואה של עד 50% מערך הנכס שלכם.

למה כדאי למשכן את הבית לטובת כיסוי החוב בבנק?

חוב בבנק הוא דבר גרוע מאוד כפי שפרטנו כאן. משכנתא מהבנק תקבלו בתנאים טובים והריביות לא תהיינה יקרות כמו בהלוואה רגילה. כמו כן, תקבלו את הכסף יחסית במהירות כי הבנק מרגיש בטוח. יש לכם נכס שמשועבד אליו. באופן כזה אתם מקבלים הלוואה בתנאים נוחים (פריסה לטווח ארוך, ריבית לא יקרה). הלוואה שלא הייתם מקבלים ללא משכון הנכס.

התייחסו להלוואה כמשכנתא רגילה!

אם אתם מחליטים למשכן את הבית שלכם כדי לכסות את החור בבנק, חשוב שתתיחסו אליה כאל כל משכנתא רגילה. אל תקחו אותה בקלות ראש. התייעצו עם מומחים. שקלו היטב את המסלולים, הריביות ואת טווח ההלוואה. כמו בכל משכנתא, גם כאן אתם צריכים לשלם החזר חודשי בזמן. וגם כאן אם תרצו לשנות את התנאים, תדרשו לבצע מחזור משכנתא מחדש. מומלץ לשקלל את הנתונים מראש.

מתי כדאי לקחת משכנתא לכיסוי חוב?

אם יש לכם מינוס עמוק ברמה כזו שגם אם תתחילו להתנהל כלכלית בצורה מחושבת יותר, עדיין החור יהיה חור, אכן כדאי לכם לקחת משכנתא מהבנק ולכסות באמצעותה את החוב. בפרט אם מסגרת האשראי שלכם נפגעה בגלל החוב ואתם עתידים לצבור ריביות והצמדה בגלל שהחוב עדיין לא שולם.

לוקחים משכנתא לכיסוי חוב? שימו לב!

  1. אתם צריכים לקבל ריבית נמוכה יותר מהריבית אותה אתם משלמים לבנק על המינוס.
  2. קחו הלוואה שתספיק לכסות לכם את החוב שיש לכם. אבל אם אתם מסוגלים לשלם חלק, קחו רק את הסכום אותו אתם מתקשים לשלם. ככל שגובה ההלוואה יהיה נמוך יותר, יהיה לכם קל יותר לשלם את ההחזר החודשי למשכנתא.

מחפשים עזרה לכסות את המינוס שלכם בבנק? רוצים לקחת משכנתא בליווי ייעוץ מקצועי? הקליקו כאן וצוות משכנטאצ' יכנס בעובי הקורה לסייע לכם לקבל משכנתא שתשתלם לכם אישית.

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: