מחפשים למכור את הדירה או מתכננים למכור? אם יש לכם דירה מושכרת ואתם מעוניינים למכור אותה, אתם חייבים לקרוא את השורות הבאות. כאן תקבלו את כל המידע בנושא.

מתי השכירות שלכם מסתיימת?

קודם כל חשוב שתבדקו מתי החוזה שלכם מסתיים. אם החוזה שלכם מסתיים עוד תקופה קצרה, לא יהיו לכם בעיות. ברגע שהשוכרים יצאו, אתם תמכרו את הדירה ככה. 

מה עושים אם החוזה תקף לעוד הרבה זמן?

אם אתם ממהרים למכור את הדירה, יש לכם אפשרות למכור את הדירה שלכם למשקיע. כך תוכלו למכור את הדירה במחיר גבוה יותר, כי הדירה מושכרת ושווה הרבה. אולם תדרשו לקבל את הסכמתו של השוכר שגר בדירה, על כך שהבעלות הופכת להיות תחת משכיר אחר וכן לסכם עם רוכש הדירה שתשלום השכירות ישאר  בסכום שנקבע מראש. 

מה חשוב לדעת לפני מכירת דירה?

אל תסתירו מהקונה כלום. גם אם נדמה לכם ששווה לכם להסתיר פרט על הדירה, לא כדאי לכם. בסופו של דבר אתם עלולים למצוא את עצמם נתבעים בבית משפט.

קחו בחשבון, לא כל אדם שקונה דירה מחפש לגור בה מחר. לא מעט אנשים קונים דירה על מנת להשקיע ולהשכיר אותה. ישנם כאלו שבוחרים לכסות על ידי השכירות את המשכנתא על הדירה להשקעה.

חשוב מאוד! התייעצו עם המומחים!

לפני שאתם מוציאים את הדירה שלכם למכירה, חשוב שתפנו לאנשי מקצוע שיכוונו אתכם איך לעשות את זה. לעיתים באמצעות עיצוב זול, תוכלו למכור את הדירה במחיר גבוה יותר. אל תהיו פזיזים. חפשו למכור את הבית שלכם במחיר הגבוה ביותר.

רוצים להיות מסודרים עם משכנתא חסכונית יותר? בשביל זה אנחנו כאן. צוות משכנטאצ' ישמח לעזור לכם עם כל מה שנוגע למשכנתא שלכם. אנו נמפה את מצבכם הכלכלי ונלווה אתכם לאורך כל הדרך עד שתקבלו את המשכנתא המושלמת ליכולות שלכם. הקליקו עכשיו ואנו נקבע לכם פגישת ייעוץ חינם עם יועץ משכנתאות מומחה מחברת משכנטאצ'.

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: