אם אתם בני 60 פלוס, אתם יכולים להנות ממשכנתא הפוכה אשר תאפשר לכם איכות חיים מקסימלית, כמו זו שהייתם רגילים אליה מאז ומעולם. אז מה זה משכנתא הפוכה? למה היא מיועדת? מה היא כוללת בתוכה? התשובות לכל השאלות במאמר שלפניכם.

קצת על משכנתא הפוכה

משכנתא הפוכה היא משכנתא שמיועדת לבני שישים פלוס, וכשמה כן היא – היא בדיוק הפוכה מן המשכנתא הסטנדרטית שאתם מכירים. בעוד שבמשכנתא רגילה אתם אלה שמשלמים עבור הבנק, במשכנתא הפוכה – הבנק משלם לכם, כאשר את החוב אינכם נדרשים להחזיר כלל כיוון שהוא נשאר לאחרי המאה ועשרים.

משכנתא הפוכה לשמירה על איכות חיים

משכנתא הפוכה מאפשרת לכם לקבל סכום כספי רציני, על ידי שיעבוד הנכס שלכם לטובת הבנק וקבלת תמורה כספית באחוז מסוים משווי הנכס. וכך, אתם יכולים לאפשר לעצמכם סכום רציני שיאפשר לכם איכות חיים מקסימלית כמו זו שתמיד הייתם רגילים אליה, או לחילופין בעזרת המשכנתא ההפוכה תוכלו לשדרג את איכות החיים שלכם ולחיות כמו שתמיד חלמתם.

מכסים את החובות עם משכנתא הפוכה

אם גם אתם צברתם חובות רבים עקב נישואי הילדים ומצבי החיים המשתנים, יש לכם אפשרות לגמור עם החובות אחת ולתמיד מבלי שהדבר יבוא על חשבון איכות החיים שלכם. איך? בעזרת משכנתא הפוכה שמשאפשרת לכם סכום משמעותי שיכול לכסות את כלל החובות שלכם ולאפשר לכם להיות משוחררים, מבלי עול של תשלומי חובות חודשיים וחשש מתמשך מאי העמידה בחובות השונים.

עוזרים לילדים עם משכנתא הפוכה

רואים את הילדים כמעט קורסים מנטל החובות ורוצים לסייע להם? בעזרת משכנתא הפוכה אתם יכלים לסייע לילדים ולהעניק להם סכום כספי ניכר, מבלי שהדבר יהיה על חשבון איכות החיים שלכם. כך, אתם מאפשרים השקעה משפחתית ארוכת טווח, שאינה באה ישירות על חשבונכם וכולם הרבה יותר מנהנים ומאושרים.

משכנתא הפוכה לצורך טיפולים רפואיים

אם אתם נדרשים לטיפולים רפואיים שעולים הון לא קטן, ואתם מעוניינים לאפשר לכם את הרפואה הכי מתקדמת, מבלי שהדבר יבוא על חשבון איכות החיים שלכם, משכנתא הפוכה היא בשבילכם. בעזרת המשכנתא ההפוכה, גם אתם תוכלו לאפשר לעצמכם תשלום נדיב של כל ההוצאות הרפואיות מבלי לפגום באיכות החיים או לחילופין להיכנס לחובות לא נעימים וארוכי טווח.

לסיכום: משכנתא הפוכה מבצעים רק עם יועצי המשכנתאות מבית KAR-KA

רוצים לבצע את המשכנתא ההפוכה על הצד ביותר ועם מקסימום רווחים? יועצי המשכנתאות מבית Kar-ka קשובים לצרכים ולרצונות שלכם והם אלו שיובילו אתכם למשכנתא הפוכה שהכי מתאימה לכם.

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: