מחפשים קורת גג? נמאס לכם לשלם על שכירות יקרה? אתם צודקים! כסטודנטים אתם אפילו חוששים לחלום על הרעיון של רכישת דירה. אבל מי אמר שסטודנטים לא יכולים לקבל משכנתא? אם אתם באמת רוצים למצוא את עצמכם עם דירה ביד, אתם מוזמנים להמשיך איתנו. 

למה קשה לסטודנטים לקבל משכנתא מהבנק?

הבעיה העיקרית שלכם היא שאין לכם מספיק הון עצמי. אבל גם אם אתם ברי מזל וקיבלתם כסף מההורים להון עצמי, שעות הלימודים מסירות ממכם את האפשרות לעבוד במשרה מלאה מתגמלת. עם כל הרצון הטוב, משכורת של סטודנט המכניס מעבודות צדדיות לא יכולה להוות בסיס למשכנתא.

כאשר הבנק בודק האם לאשר ללקוח הלוואת משכנתא, הוא בודק את מצבו הכלכלי ואת יכולת ההחזר שלו. זה שאבא שלכם אמיד ושילם לכם הון עצמי, לא מרגש את הבנק. הוא רוצה שאתם, אלו שמתחייבים על החזר חודשי, תשלמו את אותו מדי חודש בזמן ולא תתקלו בקושי כלכלי במהלך תקופת הפירעון.

תבינו, הבנק דורש שההכנסה הפנויה תהיה כפול 3 מגובה ההחזר החודשי של המשכנתא. ההכנסה הפנויה כוללת חשבונות ארנונה, חשמל, לימודים וכו'. זה אומר שאם אתם מרוויחים  10,000 ש"ח לחודש ובתכל'ס ההכנסה הפנויה שלכם היא 9,000 ש"ח. הבנק מוכן שתקחו הלוואה עם החזר חודשי של עד 3,000 ש"ח. אם אתם צריכים יותר כסף וההחזר החודשי יוצא יקר יותר, הבנק לא יאשר את ההלוואה. 

כך יוצא שאם אתם בקושי מרוויחים, אין לכם סיכוי לקחת משכנתא. 

קיים בנק המיוחד למשכנתאות עבור סטודנטים?

לא ממש. כמעט בכל בנק תמצאו את הסטודנטים שכן הצליחו להוציא משכנתא. אבל כן יש בנקים הנותנים הטבות לבעלי תואר בחינוך וכדומה. תמיד כדאי לברר לפני נטילת משכנתא. המציאות מוכיחה שסטודנט שפנה בעצמו לבנק והחליט להסתדר לבד, קיבל בדרך כלל משכנתא יקרה. כי הוא לא ידע איך לפנות לבנק ומה בדיוק חשוב לעשות.

אם תפנו ליועץ משכנתאות מנוסה, תוכלו להיות רגועים. יועץ משכנתאות שמכיר את הבנק, מתנהל איתו יום יום, יעשה לכם את העבודה וישיג לכם משכנתא ובמחיר טוב.

רוצים לקחת משכנתא עם תנאים טובים למרות שאתם סטודנטים? מחפשים דרך לקחת משכנתא בלי לקרוס כלכלית? בשביל זה אנחנו כאן, צוות משכנטאצ'. המטרה שלנו היא להביא אתכם למשכנתא שתתאים לחיים שלכם באופן מותאם עם חיסכון גדול.  

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: