לקיחת משכנתא לרכישת דירה היא צעד משמעותי המצריך הרבה מחשבה ותכנון. חובה לפנות ליועץ משכנתאות מנוסה שיקח על עצמו את תיק המשכנתא בצורה מקצועית. בשורות הבאות תקבלו מידע מקיף על החובות והזכויות שלכם בתור לוקחי משכנתאות.

מהי חובתכם בתור לווים?

אם אתם רוצים לקנות דירה, אתם חייבים לגייס הון עצמי למשכנתא שלכם. עוד לפני שתפנו לבנק, גשו ליועץ משכנתאות שלכם הבקי בעולם המשכנתאות. כך הוא יסביר לכם את המצב בשוק הריביות, את המסלולים ויבהיר לכם את המאפיינים של כל מסלול ומסלול.

זאת אומרת, מחובתכם לדעת ולהכיר את כל עולם המושגים של המשכנתאות. אף אחד לא אחראי עליכם בנושא חוץ ממכם. קחו אחריות על עצמכם ובקשו מיועץ המשכנתאות את ההכוונה בנושא. רק כך תוכלו לגשת לקחת משכנתא.

כאשר תתחילו לשלם את המשכנתא, אתם מתחייבים על החזר חודשי מסוים. אתם חייבים לדאוג שכל חודש יש לכם בבנק כסף לשלם את כל הסכום. אין פשרות.

אם חלילה במשך תקופת התשלומים אתם מתקשים לשלם את ההחזר החודשי, תוכלו להקפיא את המשכנתא או למחזר אותה בהתאם לצרכים שלכם בתקופה זו. קחו בחשבון שמחזור משכנתא עולה כסף. לכן, הקפידו להתייעץ עם איש מקצוע שיבדוק האם שווה לכם למחזר משכנתא או לא.

למה אתם זכאים בתור לוקחי משכנתאות?

עברתם את כל התהליך עם הבנק? אתם יכולים לקבל את כל הכסף כדי לקנות את הדירה החדשה. הדירה רשומה על שמכם בטאבו ואתם מוזמנים לחיות בה בטוב ובנעימים. הבית לרשותכם. אף אחד אינו רשאי לקחת אותה ממכם כל עוד ואתם עומדים בתשלומי המשכנתא.

מעוניינים לקחת משכנתא? מחפשים גוף מקצועי ואמין שיקח על עצמו את גיוס המשכנתא עבורכם? בשביל זה אנחנו כאן. צוות המומחים של משכנטאצ' שמחים להציג לפניכם שירות אישי ומקצועי בכל מה שנוגע למשכנתאות. הקליקו כאן לתזמון שיחת ייעוץ מקצועית.

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: