כולנו רוצים לחסוך כסף במקום שהכסף יגדל, יפרח ואולי אפילו יגדיל ויכפיל את עצמו. כסף ששוכב בבנק לא מגדיל את עצמו. הוא סתם מבזבז את הזמן. מסיבה זו נועדו קופות חיסכון שונות, כדי לעזור לכם לעשות משהו עם הכסף שלכם. 

כיצד תדעו אתם להבדיל בין קופת חיסכון משתלמת לבין קופת גמל? מה עדיף על מה? מאיזה מקום תפיקו את אחוזי התשואה הגבוהים ביותר? חברת משכנטאצ' כאן בשבילכם. כדי לתת לכם את כל המידע על ההשקעות המשתלמות עבורכם. כדי שתדעו שאתם חוסכים כמו שצריך.

כמה תוכלו להפקיד בחסכונות?

בקופת גמל תוכלו להפקיד למעלה מ 70,000 ש"ח בכל שנה קלנדרית. בפוליסות חיסכון תוכלו להפקיד כמה כסף שאתם רוצים ואתם לא מוגבלים בזה. שימו לב, שנה קלנדרית לא חייבת להיות על 12 חודש. אם אתם נשואים ויש לכם ילד יתכן ששנה תחשב לכם לתקופה ארוכה יותר ותוכלו להגיע ל 200,000 ש"ח לשנה.

האם ישנן הטבות מס על קופות חיסכון?

לא. לא תוכלו לקבל הטבות מס ממשיכת חיסכון. לעומת זאת, בקרן פנסיה כן תוכלו לקבל הטבות מס מכיוון שהפנסיה אינה מיועדת להשקעה אלא רק לחיסכון עתידי. בקופת גמל המטרה היא לדרבן אנשים להרחיב את החיסכון שלהם לגיל הפנסיה ולכן כן יש לכם אופציה להורדה במס בתנאי שתשאירו את הכסף בפיקדון  עד גיל 60 לפחות. 

האם ניתן להחליף מסלול במהלך השנים?

כאן התשובה זהה בקופות חיסכון וקופת גמל. אחרי כמה שנים שאתם מנויים במסלול אחד, יש לכם אפשרות לבקש לשנות את המסלול למסלול זהיר יותר עם פחות סיכונים וסיכויים. או להיפך. את הפעולה הזו תוכלו לעשות בחינם. רק תצטרכו להמתין בתור ולבקש מהנציג.

האם הקופות נזילות?

קופת גמל וקופת חיסכון נזילות שתיהן. תוכלו לבקש למשוך את הכסף ולקבל אותו תוך כמה ימים בלבד באופן מיידי. שימו לב, אין שקיפות בקופות אלו. לכן, לא תוכלו לדעת מה סכום הכסף שנמצא בקופה.

יש לכם אפשרות למנף את הכסף שלכם!

בכל מקרה, אתם רשאים ללוות כסף מהקרן שלכם. מה תרוויחו אם תלוו משם דווקא, למה לא לקחת הלוואה מהבנק? פשוט מאוד. בהלוואה מהבנק אתם משלמים ריביות יקרות. לעומת זאת, אם תלוו מקופת חיסכון או מקופת גמל, אתם תשלמו ריבית נמוכה מאוד. ומצד שני, אתם לא פוגעים בכסף שכן נשאר. אתם מלווים ומחזירים והכסף, למרות שהוא כרגע לא נמצא, הוא ממשיך להצמיח פירות.

רוצים להרוויח כסף? מעוניינים לדעת שהכסף שלכם לא הולך לפח? מחפשים ללוות כסף בצורה הזולה ביותר? אנו במשכנטאצ' כאן בשבילכם. צוות המומחים שלנו יעשו הכל כדי להביא אתכם לחיסכון המקסימלי ביותר. 

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: