לא לפני הרבה שנים, כמעט לא שמענו על אנשים שרוכשים דירות מקבלן. דירה מקבלן היתה רכישת נדל"ן בסיכון גבוה. אבל בשנים האחרונות, כאשר אתם פוגשים חבר שרכש דירה השאלה הראשונה היא דירה חדשה? לכן, חשוב מאוד לשים להבדלים ולדגשים הנדרשים ברכישת דירה שהיא לא מקבלן. 

מה מיוחד ברכישת דירה ישנה? מה צריך לוודא לפני שרוכשים דירה ישנה? מהן הנורות האדומות שצריכות להידלק? 

איך תבדקו את הדירה?

ערך הדירה ואיכות החיים של המתגוררים בה ניתן לגילוי על ידי ביקור בדירה. לפעמים במהלך היום, סביבת הדירה נראית שלווה ורגוע, אך בלילה מגלים כי יש שכנים שאוהבים להדליק מוזיקה בקולי קולות עד השעה אחת עשרה בלילה… לכן, חשוב מאוד להגיע לראות את הדירה כמה פעמים, כל פעם ביום אחר ובשעה אחרת. מדובר במוצר יקר מדי בכדי להחליט שרוכשים אותו רק אחרי בדיקה חד  פעמית (האמת היא שהיום גם חד פעמי התייקר…). 

אין בושה כשרוכשים דירה!

לפעמים בני זוג שמגיעים לראות דירה נבוכים לשאול שאלות שיורדות לפרטים שנראים כזוטרים. כאן המקום לעודד אתכם לקבור את הבושה בעת רכישת הדירה שלכם. תשאלו את בעלי הדירה כל שאלה שעולה ברוחכם. האם השמש נמצאת במרפסת ביום או בצהריים, האם בחורף יש נזילות, האם, האם והאם בלי לחשוב פעמיים. 

בנוסף, אל תחששו להסתובב בדירה ולבקש לפתוח ארונות. מה הכוונה? כאשר רוכשים דירה שאינה חדשה, הצנרת אמורה להיות ישנה אם לא טופלה כראוי במהלך השנים. גם אם בעלי הדירה אומרים לכם שהצנרת מוחלפת, הדבר שיספר לכם את האמת בצורה הכי טובה, זה הריח מהארונות מטבח ומראה האמבטיה. אם אתם רציניים, אתם יכולים להביא איש מקצוע שיבדוק במקצועיות את איכות הצנרת במחיר סמלי ממש. למי שלא יודע, החלפת צנרת דורשת הרמת ריצוף, שיפוץ שירותים ואמבטיה, סיפור גם ארוך, גם מלכלך ובעיקר יקר. 

מהן זכויות הבעלות הדירה?

אם חשבתם לחתום על זכרון דברים עם בעלי הדירה, כדאי שתשימו לב לשלב סעיפים שלא יחייבו אתכם במידה שתגלו פגמים בבדיקת זכויות בעלי הדירה. גם אם בעלי הדירה עשו עליכם רושם טוב, זה לא אומר שאין להם היסטוריה מחוספסת שעלולה להזיק לזכויות שלהם בנסח הטאבו. 

מה צריך לבדוק בנסח הטאבו לפני הרכישה? 

1. שהדירה רשומה על שם הבעלים ללא עיקולים. 

2. תמהיל הדירה בטאבו זהה לתמהיל הדירה בפועל. 

מרגישים שגדול עליכם לקנות דירה ולבצע בה את כל הבדיקות המקדימות כראוי? לא בטוחים שתעשו את זה נכון? בדיוק בשביל זה משכנטאצ' כאן. אנו בחברת המפתח מלווים כבר שנים לקוחות בדרך אל דירת חלומותיהם. אנו לא מונעים מרגשות, אלא מתוך ידע מקצועי וניסיון מקצועי בתחום. גם לכם מגיע להנות מהמקצועיות של המומחים שלנו. אל תפספסו את החיסכון העתידי. 

הקליקו כאן לתזמון פגישה עם מומחי משכנטאצ'. 

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: