כולנו יודעים בדיוק כמה כסף אנחנו משלמים על הסים של הפלאפון, כולנו יודעים כמה אגורות חסכנו כאשר הלכנו לסופר מרוחק יותר, אבל דווקא במקום בו אנחנו מפסידים באמת הרבה כסף אנחנו נותנים לעצמנו לזרום עם החיים ולא להתמקח על מה שמגיע לנו ביושר. 

איפה אתם יכולים לחסוך? האם הפוסט הזה רלוונטי לכל אחד? את כל התשובות תמצאו בפוסט הזה. 

איפה אנחנו יכולים לחסוך? 

הלוואות הן חלק מהחיים שלנו. ישראלים רבים, גם כאלה שמשתכרים בצורה טובה ביותר, לוקחים הלוואות באופן גורף. מי לצורך משכנתא ומי לצורך רכישת רכב… כל אחד לצרכיו האישיים. הריביות שמשלמים עבור ההלוואות עלולות להיות יקרות מאוד. למישהו יש את היכולת להוזיל לעצמו את ההלוואה? למי שיש דירוג אשראי גבוה. 

מה זה אומר דירוג אשראי גבוה?

בעבר כאשר הגיע אזרח לבנק, הוא היה אבוד לגמרי. הבנק לא ידע עליו מאומה. הבנק היה צריך לעבוד קשה מאוד כדי להבין מי העומד מולו והאם אפשר לסמוך עליו שהוא אכן יחזיר את ההלוואה שלו כמו שצריך. כיום אין יותר את הבעיה הזו. מדינת ישראל הכניסה לחוק את המערכת לאיסוף נתוני אשראי. המערכת הזו, מתעדת כל פעולה ופעולה בחשבונות העו"ש והאשראי של כל אחד מאיתנו. 

כאשר אתם מגיעים לבנק כדי לקחת הלוואה, הבנק דבר ראשון, עוד לפני שהוא יודע איך קוראים לכם, מבקש ממכם רשות לבדוק את דירוג האשראי שלכם. דירוג האשראי משקף את המצב הפיננסי שלכם בצורה הכי ברורה שיש. 

האם הפוסט רלוונטי לכל אחד? 

כן ולא. נתחיל ב"למה לא". 

לא – בגלל שכאן אנחנו מדברים על הזכאות של בעלי דירוג אשראי גבוה, לקבל הלוואות טובות יותר עם ריביות מוזלות. מה שאומר שהפוסט רלוונטי רק למי שמתנהל נכון בכספים שלו. 

כן – בגלל שלכל אחד יש סיכוי להעלות את דירוג האשראי שלו, אפילו לפושטי רגל בעבר. אם יש לכם הלוואות שאתם לא מצליחים לשלם אותן בזמן, אתם חייבים לבדוק איך לייעל את ההתנהלות שלכם כך שכן תצליחו לעשות זאת.

אם נראה לכם שכדי לאפס את החשבונות שלכם אתם צריכים ממש נס, זה הסימן שאתם חייבים לפנות ליועץ כלכלת משפחה , שיעשה אתכם סדר בצורה מקצועית מתוך קשרים עם הבנקים וגופים פיננסים. 

יש לכם דירוג אשראי גבוה? מגיע לכם!

חשוב שתדעו כי דירוג אשראי גבוה נותן זכות לקבל תנאי משכנתא טובים יותר. זה לא רק פתגם. כל המטרה של בנק ישראל בהכנסת המערכת לאיסוף נתוני אשראי לחוקה הישראלית, זה כדי לאפשר ללווים הטובים, לקבל את מה שמגיע להם. אם אתם לא מספיק יודעים איך לגשת עם הנתונים הללו לבנק, מה שאתם צריכים לעשות, זה לפנות ליועץ משכנתאות שייצג אתכם בצורה הכי טובה שיש. 

הקליקו כאן לתזמון פגישה עם יועצי המשכנתאות הכי מומחים בארץ. בוחרים במשכנטאצ'. 

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: